/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
er dette fusk?
Fra : JeffO
Vist : 672 gange
30 point
Dato : 26-08-08 22:49

http://www.lotsmorefree.com/?menu_data[action]=signup&offer=iphone1&partner=4

hvad siger i til det. er det for godt til at være sandt

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-08-08 22:52

Jeg ville ikke hoppe på den

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-08-08 22:53

Regel nummer 1:

Når noget ser ud til at være for godt til at være sandt......så er det for godt til at være sandt.

Og det er sådan set også regel nummer 2....o.s.v.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 26-08-08 23:06

Det kan da sagtens være rigtig nok.
Du skal jo bare tage imod de 3 tilbud og fortælle 12 venner og det firma.
De 3 tilbud kan så bestå af giro på hver 2000kroner.
Også betalter du bare dem og vupti så har du din gratis iphone.

Det lidt ligesom http://www.domaindirect.dk/ du tilbyder også gratis webhotel.... du skal bare lige betale først men så er det også gratis..

Brug din fornuft.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-08-08 00:25

Jeg fik også den mail i dag og jeg er kommet til samme resultat som scootergrisen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-08-08 01:47

scootergrisen skriver
Citat
Det lidt ligesom http://www.domaindirect.dk/ du tilbyder også gratis webhotel.... du skal bare lige betale først men så er det også gratis..

Kan du ikke lige fortælle hvad det er der skal betales for det gratis webhotel og hvor meget ???????

Kommentar
Fra : alka

Dato : 27-08-08 07:22

Intet er gratis! Køb for 10.000 kr. og få en gratis gave til 100 kr. eller et gavekort. Ser man på deres side om hvad du kan få, er det i omegnen af ingen ting, eller et ligegyldigt gavekort. Hver gang du køber en ting, får du point.

Firmaet har efter deres betingelser alle rettigheder og du har stort set kun pligter, og er der tvivl, er det ikke dig der bestemmer - i kan evt. mødet i Københavns Byret - som de skriver!

Iøvrigt:

"Sådan gør du for at få en gratis gave:
- Tilmeld dig med e-mail adresse og kodeord, samt din fysiske adresse.
- Log ind og tilmeld dig det antal tilbud som det kræves for at få den gratis gave.
- Modtag din gratis gave! OBS. Før du modtager din gave skal du godkendes af vores kundeservice afdeling.

Hvad betyder det at "gennemføre" et tilbud?
For at få point, skal du "gennemføre" tilbud. F.eks. når du tilmelder dig LOVEFiLM.dk, skal du udfylde alle informationer korrekt og prøve at leje film online i 30 dage. Og accepteres som medlem af LOVEFiLM. Så har du gennemført tilbuddet.
Hvis du tilmelder dig til at modtager WOMAN magsinet i 3 måneder og betaler den billige intropris, så har du også gennemført et tilbud og får point."

Som dove rigtigt skriver:
Når noget ser ud til at være for godt til at være sandt......så er det for godt til at være sandt.

Det eneste jeg har oplevet i mit lange liv, som ikke passer til det, var OL's 49 båd - det var for godt til at være sandt, at det kunne lade sig gøre - gopdt gået "sømænd"!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-08-08 09:32

Summa summarum betaler Du for den IPhone i sidste ende.

Ingen kan leve af velgørenhed

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-08-08 10:59

Citat
Ingen kan leve af velgørenhed

Det er jeg ikke sikker på Jørgen Poulsen er enig med dig i

Kommentar
Fra : ustrupby

Dato : 27-08-08 11:13

det er ren galimatias

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-08-08 11:29

Du kan ikke gøre brug af LMFrees service og hjemmeside, hvis du ikke accepterer handelsbetingelserne. Handelsbetingelserne er en kontrakt mellem dig og LMFree.

Vi forbeholder os retten til at ændre handelsbetingelserne efter behov og uden forudgående varsel.

Altså du aner ikke hvad du siger ja til....................................smart manner.