/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hp dla hjælp
Fra : grokraft
Vist : 503 gange
200 point
Dato : 31-07-08 08:31

Hej er der en der kan hjælpe med dette

Fejlmelding er sådan i windows systemoplysninger:

27-07-2008 14:00   Application Error
Fejlagtigt program tfswctrl.exe, version 1.3.1.0,
fejlagtigt modul kernel32.dll, version 5.1.2600.2180,
fejlagtig adresse 0x00010f8b.
&#x000a

har opgraderet til ver. 4.6 "hp record now". og prøvet at slette
nøglerne i regedit med jeg kan stadig ikke få fejlen væk.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 31-07-08 08:33

Du skal fjerne henvisninger under START i msconfig i KØR

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-07-08 08:45

Måske kan dette hjælpe dig>
http://www.file.net/process/tfswctrl.exe.html

Registry key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run, C:\Windows\system.ini, HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce, , HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run, , -, HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunServicesOnce).

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-07-08 08:51

Se om der ligger rester i undernøglerne i disse strenge,marker f.eks Run i
venstre side og tjek for rester i højre side.
Registry key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

C:\Windows\system.ini, >>åben med din txt editor og tjek om der ligger en indgang til filen der,pas på ikke at slette noget forkert.

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce

HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunServicesOnce

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 31-07-08 10:15

Så vidt jeg kan se så er det en fil HP bruger så man kan brænde/læse cd og mangler den så kan man kun brænde og vil ikke kunne læse cd'er.

Læs selv mere om det her og prøv at følg anvisningerne til at fixe problemet.
http://www.neuber.com/taskmanager/process/tfswctrl.exe.html

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 31-07-08 12:00

Indsæt din Windows CD i et drev - lav en systemscan - når CD'en starter op trykker du på afslut

gå i kør og skriv sfc /scannow - tryk ok. (husk mellemrum efter sfc /

Sandsynligvis er nogle af dine systemfiler blevet beskadiget eller mangler helt.

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 31-07-08 12:03

Du kan også lave en systemgendannelse - gendan computeren fra et tidligere tidspunkt, hvor systemet virkede...

Kontrolpanel/Ydelse og vedligeholdelse/tryk på systemgendannelse oppe i venstre hjørne...