/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Tasten
Fra : ans
Vist : 891 gange
50 point
Dato : 30-07-08 12:01

Du har oprettet dette spørgsmål http://www.kandu.dk/spg124408.aspx

Det henvender sig ikke til teamet bag kandu, men til brugerne på kandu.

Brugerne har ingen indflydelse på hvad "kandu" vil og kan gøre.

Du har da opnået det at "tasten" ligger nr. 1, når der søges på Google, men det har sikkert ikke været den 1. plads du havde regnet med

Hvorfor opretter du et spørgsmål, hvor brugerne forsøger at give dig et svar ?

Brugerne blacklister du en efter en ..... aha du kan råde mere her over brugerne på kandu end du kan på din egen hjemmeside.

Er det det, det går ud på eller ???????

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 30-07-08 12:08

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-08 12:10

Forventer du han svarer

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-07-08 12:34

Mon ikke eller er han en hængerøv ?????

Jeg kan jo ikke henvise til denne tråd, men det er der måske andre, der kan LOOOL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-08 12:38

Tror SAMTLIGE deltagere er blacket.....

Hvad så end ideen er i det

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-07-08 13:13

Han risikerer en hacker går ind og pynter lidt på siden.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-07-08 14:59

rolig nu Teil

han har ophævet alle blacklistede, ihvert fald da jeg tjekkede

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-07-08 15:09

vil.du

Du kan ikke tjekke de brugere, der er blevet blacklistet i selve tråden ... men tjek du bare videre

Tak eyvind http://www.kandu.dk/spg124408.aspx#1414016

"pedroso"

Hvis du nu skulle læse med her så er dit indlæg

"Sjovt nok er der ikke mange andre end Tasten_dk som kan finde ud af at holde kammertonen her på siden. "

skudt ved siden af

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-08 15:23

MEGET ved siden af

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-07-08 15:36

Nå ok, det anede jeg ikke spor om, jeg går såmænd ikke så højt op i det

Jeg troede at man kunne se brugerens blacklistede, når man trykker på 'blacklistet', i vedkommendes profil

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-07-08 19:25

Er skam stadig sortlistet af idioten!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-07-08 20:49

Jeg skrev hvad jeg havde at sige, så det var lige som lidt for sent, at lukke munden på mig

Iøvrigt også ganske virkningsløst hvis dét var formålet? ..i og med, at spradebassen ikke har blacklistet mine andre profiler

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-07-08 20:56

Er din profil molokyle blevet blacklistet??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-07-08 21:28

Jada

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-07-08 21:38

Teil -> Her er 'tossens' server: http://farmands.dk/

Ska' vi hakke roer?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-07-08 21:43

Altså antager jeg der er tale om: http://per.farmands.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-08 21:44

Citat
Ska' vi hakke roer?

Pas nu på der ikke ryger en finger

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-07-08 21:47

Det er nemlig resultatet fra whois, når man søger på tasten.dk

..og Neotrace giver samme geografiske resultat for begge sites: Næstved

..foruden det 'pudsige' navnesammenfald.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-07-08 21:50

..men I andre kan sikkert også blive hostet dér: http://ns.farmands.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-07-08 21:53

Han retter også på en dykkerinstruktør fra lillebælt dykkercenter, som taler om 'psykiske ting' på kurser:
Citat
..er det dig som har udtalt dig om psykiske ting i dine tidligere kurser. For der er du da på dybt vand så at sige hvis du har gjort dette, du er ikke uddannet psykolog og har ikke mulighed for at udtale dig om den slags.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-07-08 22:07

molo

Ja det er samme person, der "ejer" siderne

Men hvorfor bruger du

Citat
Det er nemlig resultatet fra whois, når man søger på tasten.dk

..og Neotrace giver samme geografiske resultat for begge sites

der er da en meget nemmere måde, så ville du også finde ud af at adressen er afd. 46, Næstved

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-07-08 22:09

Citat
..for jeg kan så godt lide glade mennesker.

Ja.. Halløj for en festoriginal

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-07-08 22:18

I know ..you know

..men han har jo som sagt også været flink, selv at lægge adressen her: http://farmands.dk/

..når nu han ikke rigtigt vil gå til bekendelse med sin identitet på tasten.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-07-08 22:31

I Guder...
Citat
For det eneste jeg vil er at få gjort det bedre for alle borgere, ikke kun 1 lille udvalgt gruppe.

Her tror jeg mest på samarbejde, og derfor også åben, må bare høre det, for hvad nu hvis det var yderst fornuftigt og brugbart det som kom, eller jeg selv kommer med, hvem ved endnu.

Nåeh... AHA... er det derfor han blacklister til højre og venstre i et åbent offentligt forum?

...smart !!!

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 12-09-08 21:07

Tak for svaret refi.

Jeg lukker spørgsmålet, da Tasten ikke har vist sig siden.