/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Advarsel/forsvar golfhouse
Fra : Tasten_dk
Vist : 547 gange
50 point
Dato : 29-07-08 20:32

Som indehaver af mødestedet Tasten, har jeg desværre set mig nødsaget til at oprette denne profil, netop fordi der her fra denne side bliver fremkommet med en falsk anklage fra dette indlæg,

http://www.kandu.dk/Tip12110.aspx

og da jeg ikke kan forsvare mig imod det ved at gå ind og gøre jer alle sammen opmærksomme på at den anklage går på at der indefra mødestedet http://www.tasten.dk er blevet slettet en bruger pga dårlig opførsel og på den måde skulle have franarret email adressen fra brugeren, hermed må gøre jer opmærksomme på at det samme sker reelt herfra, man afgiver sin email adresse for at få et aktiverings link, ganske simpel og enkelt metode for at tjekke op på at den afgivne email adresse er ægte nok.

Ydermere skal det siges at den som har lavet dette indlæg ikke blev lukket ned som det påståes, faktisk fik vedkommende at vide at profil teksten ikke opfyldte kravene for at have en profil på Tasten, og derfor blev profilen ikke godkendt, igen simpelt og enkelt. Profilen fin så lov at stå de 4 måneder som er den tid inaktive profiler står inden den blev slette.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-08 20:45

Hvad kan det så bruges til i dag ?????

Det tip er snart 3 år gammelt !!!!!!!

Er det kun opmærksomhed du vil have ????

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-07-08 20:50

Han er ude efter reklame.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-07-08 20:53

Ret userisøst Tasten. Godt set Ans.!

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 29-07-08 20:55

Og så kan du ikke engang finde ud af at centrere din side !!!???
Men den er i hvert fald rød

Kommentar
Fra : flejsen

Dato : 29-07-08 20:59

Hele smøren som ses her og i profilen er noget arto-agtig.
Kigge ind på tasten nej hvorfor det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-07-08 21:03

Jeg syntes det er meget uprofessionelt, at udleverer folk på den måde........er det overhovedet lovligt

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 29-07-08 21:10

Jamen dog,

Hej med dig Kaj!

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 29-07-08 21:14

Hvad er Tasten.dk - siden fortæller umiddelbart intet interessant!
Hvad kan den bruges til?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-08 21:16

Du har været på Kandu i snart 3 år....

Hvorfor "brokkeriet" nu.....

Mangler du "kunder"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-07-08 21:17

Han var også kun interesseret i at brugerne på kandu skulle være "dumme" nok til at klikke sig ind på siden

Kommentar
Fra : achton

Dato : 29-07-08 21:27

lige noget for 3773 og 7337

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-07-08 21:37

LOOOOOOOOOOOL IDIOT. 3 år gammelt tips hihihihihihihihihihihihihih

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-07-08 21:59

....eller åbenbart for Achton & Teil!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-07-08 22:01

Er du (i) blevet kammesjuk med Kaj?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-07-08 22:03

MAJ....NAJ.............. KAJ KAJ LEVERPOSTEJ

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 29-07-08 22:05

....eller Paperboy.......Eller hvem du nu har lyst til!!!!!!!!!!!! Åbenbart er han tilbage i landet igen!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-07-08 22:28

Åhhh den nar

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-08 22:31

Citat
har jeg desværre set mig nødsaget til at oprette denne profil

Og ventet 3 år med EN ENESTE kommentar

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-07-08 22:33

Hold da op...er det den tavse dansker??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-07-08 07:30

Øeh... hvorfor findes der ikke en EULA på Tasten.dk ...eller en Private policy?

Hvorfor kan man ikke læse om betingelserne for at deltage eller om hvad som sker med de personlige oplysninger som afgives?

Hvor er garantien for, at de ikke misbruges eller videregives?
Citat
Her på stedet er der regler..

Hmmm.... ja, men lavet af hvem? I 'Loven' står der jo intet relevant ..og 'beslutningstagerne' er ej heller indentificeret ved blot at angive:
Citat
Som det allerførste, de nævnte personer der har vedtaget denne lov, er en 3 enighed bestående af mig, mig og mig, hvor mig er Per, webmeistro'en som skabte Tasten.
.
Vedtaget af følgende personer: Per Kristensen (Per #1(for)), Tasten .dk (Tasten #5(for)), Tasten .dk (Admin #6(for)), Mikkel Strøm (Thunderbirth #21(for))

At henvise til grundloven burde være overflødigt da den gælder UANSET hvilke regler som ellers opstilles og gælder for en internetside.

Hvis det var Loven om ophavsret, Loven om behandling af personoplysninger eller lign. http://www.privatliv.net/loveogpligter/index.shtml ..så havde det måske givet mening.

Jeg vil råde jer til at tage et par advokater i ed, før I beskylder andre for falske ankalger. Dette er nemlig strafbart under bl.a. injurie lovgivningen !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-07-08 08:10

Ps. Hvis du er i tvivl om hvad: 'ankalger' ..er for en størrelse?

..så spørg andre om hjælp til oversættelsen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Tasten_dk

Dato : 30-07-08 11:00

Kan forstå mange herinde ikke ved at jeg faktisk har haft klaget over indlægget for 3 år siden til jeres webmaster, da der så intet blev gjort ved dette og jeg nu 3 år efter igen opdager at det stadigvæk ligger her, så vælger jeg at komme med min side af sagen.

For der bliver ude på nettet henvist til netop dette der står herinde, og som ikke er helt i overens stemmelse med sandheden.

Herudover, sjovt som i har travelt med at rakke ned, har i tænkt over at dette jeg laver blot er et forsvar imod en falsk anklage. Åbenbart ikke.

Reklame er det så hellere ikke.

Der er ingen regler der fortæller om at jeg skal sige om oplysningerne er beskyttet, det sikrer loven jer, så hvorfor hoppe op og ned på det.

Kan reelt godt se at dette sted er fyldt med ret negative mennesker, ganske synd for jer at i ikke kigger i de mere positive retninger, men jer om det.

Go dag

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-07-08 11:09

Citat
at jeg faktisk har haft klaget over indlægget for 3 år siden til jeres webmaster

Det har så været i "privat" regi....

Du har ALDRIG optrådt på Kandu tidligere til trods for du har været medlem....

Citat
Der er ingen regler der fortæller om at jeg skal sige om oplysningerne er beskyttet, det sikrer loven jer

NEJ

Citat
Kan reelt godt se at dette sted er fyldt med ret negative mennesker

Det er DIG der er negativ og "hænger" folk ud på Kandu tre år efter en episode på DIT forum....

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 30-07-08 11:11

Tasten

oppustede selvoptagne skvadderhoved

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-07-08 12:09

hæ hæ - sylvester på banen igen igen igen...jeg troede faktisk at du havde fået en gang 'ban' fra hele internettet

Hvis du venter længe nok, skal din tro væbner (-inde) jo nok dukke op og forsvare dig endnu en gang, hvis hun da ikke, som den eller ret, kloge pige hun er - endelig har fundet ud af hvordan tingene hænger sammen

Farvel igen - ses på Blacklisten

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 30-07-08 13:34

Sjovt nok er der ikke mange andre end Tasten_dk som kan finde ud af at holde kammertonen her på siden.

Aner ikke om han eller I har ret i hvad der er foregået, og om han er ude efter billig reklame.

Men hvor er jeg træt af folk som ikke kan finde ud af at skrive pænt til hinanden. Desværre er det ikke en ny ting - heller ikke her på stedet.

Jeg plejer at ignorere den slags, men denne gang fik jeg altså lyst til at sige min mening.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-07-08 14:24

Prøv at trykke påTASTEN her:

http://www.kandu.dk/spg124427.aspx

Du bliver måske ikke end gang blacklistet.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 30-07-08 15:37

Hmm, jeg er ikke blacklistet

- endnu...