/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
funsms.dk
Fra : mlkl
Vist : 952 gange
100 point
Dato : 28-07-08 10:46

Hej

Jeg har i de sidste dage forsøgt at besøge siden funsms.dk uden held???
Får bare meddelelsen "siden kunne ikke hentes?" Er der nogen er jer som gider tjekke om I har samme problem.. og/eller ved hvad der kan være galt?

På forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : mlkl

Dato : 28-07-08 10:50

Om igen.. når jeg søger siden, får jeg denne besked:

"Kunne ikke skabe forbindelse

Firefox kan ikke oprette en forbindelse til serveren funsms.dk.

Browseren var ikke i stand til at skabe forbindelse til det angivne websted, selv om det findes. Dette kan skyldes at webstedet ikke accepterer forbindelser fra din computer, servicen er gået ned, eller at webstedet ikke understøtter den service eller port som du har forsøgt at forbinde til."

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-07-08 10:58

www.funsms.dk ekststerer ikke eller der er tekninke problemer....

www.funsms.net eksisterer

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-07-08 10:59

Siden kan ikke vises, det er den besked, jeg får.

Så den er vel bare "nede" på nuværense tidspunkt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-07-08 11:09

Det er en bruger på kandu, der "ejer" den side, men han har ikke været online siden oktober 07.

Han er vel rejst på en lang ferie

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-07-08 11:32
Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-07-08 11:42

Samme ejer siden

Domain: funsms.dk
DNS: funsms.dk
Registered: 2006-11-12
Expires: 2008-11-30
Registration period: 1 year
VID: no
Status: Active

Så jeg tror ikke, siden er solgt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-07-08 11:45

nøøøh det tror jeg såmænd heller ikke

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-07-08 14:17

Nå jeg laver en nslookup på funsms.dk så får jeg denne her ip (87.118.108.129) som er den navneserver som "styre" domænet.
Hos dk-hostmaster.dk kan mana se at domænet er ejet af en Mikkel ........, som bor i Jærgerspris. Om han har lukket siden ned skal jeg ikke kunne sige, men det har eksisteret.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-07-08 14:21

Ja vist har det eksisteret....

Kandu er blevet "bombet" med reklamer om siden (sikkert af ejeren selv)

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-07-08 14:23

LOL ok, jeg har ikke modtaget nogen mails, men igen jeg har også fravalgt al form for reklame i mails.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-07-08 14:26

Det var nu heller ikke mails jeg tænkte på....

Men henvisninger på henvisninger på henvisninger på henvisninger NETOP til den side

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=110018

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-07-08 14:29
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-07-08 14:30

wauw, så må vi jo ha' en superduperadmin til at spære hans konto og blokkere hans ip.

Kommentar
Fra : mlkl

Dato : 28-07-08 17:36

Tak for alle jeres svar.. vidste faktisk ikke at det var en KANDU´er som havde oprettet siden
Mht. jer som synes det var irriterende med alle reklamerne herinde, så synes jeg nu, at det var helt ok.. siden var jo faktisk brugelig, samt gratis, så det ser jeg absolut ikke noget galt i

"refi" din henvisning til funsms.net har overhovedet ikke noget med funsms.dk at gøre.. desværre - Håbede ellers lige for en kort stund

Så der er ikke nogen af jer, som tror den kommer op at køre igen, eller måske kender til lign. sider???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-07-08 17:38

Der kan man jo kun GÆTTE på

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-07-08 17:43

Det er jo ikke til at vide om den side "kommer op at køre igen"

Hvis den er sat til salg, som den så ud fra begyndelsen, så bliver den ikke solgt.

På nuværende tidspunkt kan den slet ikke sælges, da det ikke er muligt at se den

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-07-08 17:45

Uanset om en side er gratis eller hva' så er det ikke ok at spamme folk med reklamer. Hvorfor mon der er blevet lavet så mange antispam -programmer & - filtre.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-07-08 17:50

webnoob

Brugeren har stillet spørgsmål/skrevet tips om den side her på kandu og det kan

Citat
Hvorfor mon der er blevet lavet så mange antispam -programmer & - filtre.

intet program forhindre.

Desuden har brugeren fået megen hjælp af andre brugere på kandu .... til netop den side.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-07-08 18:35

Jeg stiller heller ikke spørgstegn ved at bede om hjælp. Vi har alle brug for hjælp en eller anden form. Men og spamme et forum med reklame for sin egen hjemmeside, så synes jeg ikke det er ok.

Kommentar
Fra : mlkl

Dato : 28-07-08 19:53

Det er selvfølgelig ikke ok at spamme folk, men det jeg prøver at komme frem til, er at siden jo er gratis med alt hvad den havde/har at byde på.. og nogle mennesker, som opretter sådanne ting, kan jo i og for sig godt være ok.. og bare gerne vil kunne tilbyde folk gratis inden for ting, som normalt koster ret så meget...

Vi kan vidst alle blive enige om, at det ikke ligefrem er billigt, at erhverve sig spil, temaer, osv til sin mobil...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-07-08 20:09

På dit spørgsmål

Citat
Jeg har i de sidste dage forsøgt at besøge siden funsms.dk uden held???
Får bare meddelelsen "siden kunne ikke hentes?" Er der nogen er jer som gider tjekke om I har samme problem.. og/eller ved hvad der kan være galt?

Så kan siden på nuværende tidspunkt ikke vises. Jeg kender ikke grunden til, hvorfor den ikke kan vises.

Det kan skyldes en serverfejl, som kun ejeren kan rette.

Måske med lidt tålmodighed, så kommer siden til at fungere igen