/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Fejl ved inst. af macromedia
Fra : pminni
Vist : 396 gange
341 point
Dato : 20-07-08 01:18

Jeg er bruger på king.com - men kan pludselig ikke bruge deres spil mere fordi jeg mangler macromedia flashplayer - men når jeg bruger deres download får jeg følgende meddelse :
Fejl ved installation af king.com plugin

MidasException: Kinginstaller.com line 457:shellexecuteex error
og så en path til mit C drev hvor den skulle befinde sig

derudover : System error : 5

Er der nogen der kan hjælpe `?

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 20-07-08 01:22

jeg har i lang tid forsøgt at downloade flashplayer, men jeg kan heller ikke..

jeg er gået over til at bruge firefox hver gang den spørger efter flash..

Kommentar
Fra : pminni

Dato : 20-07-08 01:25

hmmm... tak for svar, men jeg vil nu helst have en løsning til explore

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-07-08 01:33

Jeg har ikke problemer med at installere i Internet Explorer herfra: http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash husk at fjerne markering ved Google toolbaren før du henter, jeg bruger Firefox og Internet Explorer på skift, begge kan afspille flash, før du forsøger igen, så prøv at gå ind i Tilføjelser og fjern eventuelle rester af gamle flash playere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-07-08 01:38

Øh jeg er lidt i tvivl om det er Shockwave player du er ude efter, du kan sagtens have dem begge: http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi
I øvrig er det version 10 jeg bruger, den er ikke officiel endnu: http://labs.adobe.com/downloads/flashplayer10.html

Kommentar
Fra : Spyfus

Dato : 20-07-08 09:22

Jeg har haft samme problem med opdateringen af flashplayer.
Den er sammen med tidligere java-versioner ikke til at fjerne ordentligt med windows fjern/tilfoej programmer.
Min loesning er at bruge Revounistaller til begge disse programmer og koere revo med den nederste mulighed (meget grundig).

Kommentar
Fra : Spyfus

Dato : 20-07-08 09:25

Glemte linket. Lidt vigtigt, da der er en stavefejl i ovenstaaende.
http://www.revouninstaller.com/