/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
intetnet problem
Fra : Broderpivert
Vist : 535 gange
100 point
Dato : 17-07-08 10:25

Hej, Jeg har et virus program som hedder avast, og i dag viste den en eller anden virus som jeg så slettede, men efter jeg gjorde det er der en del hjemmesider som mit net ikke kan vise. Nogle forslag til hvad der kan være galt?

Kommentar
Fra : zith

Dato : 17-07-08 10:29

hvad er det for nogle hjemmesider??
kan du huske hvad den hed den du fjernede?

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 17-07-08 10:32

hmm ikke helt, jamen det er når jeg søger i google. Der står den bare og søger, men der sker intet. Jamen dn skrev det var virus.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 17-07-08 10:37

kan du komme ind på andre sider?? tv2.dk f.eks.?

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 17-07-08 10:41

Ja, det er det der er sjovt. g jeg kan også gå ind på google men når jeg søger ka den ik

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-07-08 10:44

har du kigget i loggen og virus kisten og set hvad den hed ? det kan have betydning - for eks kan avast have haft fat i et falsk positiv - eller andet - men det kan jo være værre

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-07-08 10:46

ellers husk du gratis kan oprette dig og benytte

http://www.malwarecheck.dk/forum/index.php

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 17-07-08 10:46

tror måske den skrev noget med cookis eller noget i den stil. Har prøvet at lave en systemgendannelse men det virker heller ikke!

Accepteret svar
Fra : zith

Modtaget 110 point
Dato : 17-07-08 10:50

prøv og slet dine temp filer...

gå ind i explorer og funktioner og internetindstillinger og tryk på knappen slet

tag så de første 2 altså midlertidlere internet filer og cookies

Godkendelse af svar
Fra : Broderpivert

Dato : 17-07-08 10:57

Mange Mange tak. Det køre igen efter det du sagde. Super med folk som dig. Også en tak til miritdk som også ville hjælpe.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 17-07-08 11:00

:) glad for at hjælpe

Nu ved du hvem du skal skrive til hvis du har flere problemer ;) hehe

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 17-07-08 11:03

Hehe, ja det må man sige. Men Tak for hjælpen og du må have en rigtig god dag

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-07-08 11:09

jaja man kan se spøgelser uden grund - jeg kan i hvertfald

btw kan de undre mig at uendelig mange ikke ved at det er en god ide at slette de oplysninger regelmæssigt

Kommentar
Fra : zith

Dato : 17-07-08 11:14

i lige måde :)

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 17-07-08 11:14

Jeg vidste det ihvertfald ikke, men fra og med i dag, ved jeg det. Så er man jo blevet det klogere