/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Gigahost vs. mail()
Fra : rootyphp
Vist : 698 gange
20 point
Dato : 15-07-08 19:04

Nogle af jer derude, der har erfaringer med Gigahost og PHP funktionen mail?

Jeg prøver forgæves at sende en mail igennem mail() - uden held. Det virker fint på min lokale server, har endda også prøve med ini_set(), så jeg kan tvinge smtp serveren til at benytte 'den og den' port/afsender osv.

Intet virker på Gigahost. Nogle der har (helst haft) samme problem og vil dele ud af erfaringer?

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 15-07-08 20:15

jeg bruger godt nok gigahost, men ikke maildelen, kunne ikke få det til at virke, så jeg er ikke til gavn for dit spørgsmål, men vil da også gerne have en løsning.

Kommentar
Fra : rootyphp

Dato : 17-07-08 09:53

Jeg har fået det til at virke.

Kontakte blot supporten og vupti meget meget hurtigt virkede det. Super service må jeg sige. Især til de priser, hvor man ikke forventer meget support.

bevi54, skriv til supporten. I min situation vil jeg skyde på, at det blot er en forglemmelse (altså at aktivere sendmail() på serveren).

Totalt rart, jeg anbefaler dælme Gigahost (er også tidligere web10 kunde, indtil de valgte at smadre mine databaser).

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 17-07-08 11:46

Takker for noten, fortsat held og lykke med Gighost.
Mvh Bevi54