/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
vista netværks problem
Fra : troldenesdhb
Vist : 511 gange
100 point
Dato : 11-07-08 12:06

Jeg har købt en Aldi pcer, efter et par dage vil den ikke gå på nettet. Jeg har så prøvet med en ledning fra routeren til pceren, og direkte fra modem til pcer. Intet virker....

Der er andre pcer der virker i huset, så det er ikke forbindelsen.

Jeg har prøvet at slå firewall fra, og rep. af forbindelse, men intet virker. Nogle gode råd?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 11-07-08 12:45

hvis du har en driver cd så geninstaller driveren til netkortet.

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 11-07-08 12:59

Hej det problem har jeg ind imellem. Det jeg gør er at lukke systemet helt ned så routeren også er lukket ned. Så sætter jeg LAN ledning i. Starter systemet op igen og så computeren. Når PC er på Nettet tager jeg LAN-ledningen fra. Det virker for mig. Kører Vista Premium på Medion købt i Aldi.

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-07-08 14:32

I stedet for at bruge ledning kan man gå ind i routeren og tillade computerens mac-adresse for det trådløse netkort (adapter)

Kommentar
Fra : edison

Dato : 11-07-08 18:45

gå ind i kontrolpanel. og så system. og derefter enhedshåndtering. fin dit netkort. og slet det.
genstart din pc. og jeg vil væde en hel øl på at det virker. Altså en billig øl fra aldi.
Så foresten at de har tilbud på computere, men gad vide om der er MUS med... HAHA...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-07-08 19:42

ALDI sælger fremover kun computere med mus.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 11-07-08 19:53

det der virkede............... var at afinstallere Google toolbar, den stod og hang i en opdatering og blokerede for alt andet.

Rent tilfælde at vi opdagede det.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 11-07-08 20:07

Ja de sa...... toolbars som følger med mange steder.

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 11-07-08 23:49

Tak for svaret Eyvind.