/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Firefox 3 virker ikke
Fra : kettedk
Vist : 775 gange
200 point
Dato : 20-06-08 21:40

Godaften allesammen.

Jeg hentede Firefox 3 her for nogle dage siden, og glædede mig meget til at prøve den.

Men..

Ligemeget hvilke sider jeg forsøger at gå ind på, ender Firefox med at vise denne meddelelse:

Citat
Browseren overskred tidsgrænsen

Serveren www.kandu.dk er for lang tid om at svare.

Browseren overskred tidsgrænsen under forsøg på at forbinde til webstedet. Webstedet er muligvis belastet af mange besøgende, hvilket nedsætter hastigheden, eller netværksproblemer forhindrer data i at blive modtaget fra webstedet inden for en rimelig tidsgrænse. Hvis siden sandsynligvis er overbelastet, så overvej at vente nogle få minutter før at du forsøger igen.

Mozilla har selvfølgelig fjernet den gamle version fra deres hjemmeside.
Har prøvet med systemgendannelse, men så får jeg bare fejl når jeg forsøger at åbne Firefox.

Håber virkelig at nogen ved hvad jeg skal gøre, da jeg er træt af at skulle trækkes med *gisp* Internet Explorer

Kommentar
Fra : Gutenbergsen

Dato : 20-06-08 21:44

Her er 2.0.0.14:

ftp://ftp.mozilla.org/pub/firefox/releases/2.0.0.14/win32/da/

Hos mig virker 3.0 fint - men det er jo ingen trøst...

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 20-06-08 21:48

Gutenbergsen:

Kan desværre ikke hente filen

Kommentar
Fra : Gutenbergsen

Dato : 20-06-08 21:52

Du skal sætte den op i menulinien og trykke enter

eller kan du bruge dette link:
http://forum.mozilladanmark.dk/viewtopic.php?t=4514

Og spørg videre i FF Forum

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 20-06-08 21:56

Citat
Du skal sætte den op i menulinien og trykke enter

Det er netop det jeg har gjort, og jeg kan sagtens komme ind på ftp'en, men når jeg forsøger at lægge filen ned på Skrivebordet, skriver den "Der opstod en fejl under kopiereringen af filen".

Kommentar
Fra : Gutenbergsen

Dato : 20-06-08 22:06

Så prøv om dette link er bedre
ftp://ftp.mozilla.org/pub/firefox/releases/2.0.0.14/win32/
eller
http://portableapps.com/suite
eller
spørg i FF Forum
eller:

Brug IE !

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-06-08 22:07

Længe leve de gamle versioner: http://www.oldversion.com/program.php?n=firefox er du sikker på at Firefox 3 fik tilladelse af din firewall ? Firewallen opdager selv at Firefox er ændret og spørger dig om den stadig må få lov at gå på nettet

Kommentar
Fra : Gutenbergsen

Dato : 20-06-08 22:14

Min firewall sagde ikke noget til FF3 - Men tjek det da lige...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-06-08 22:16

Her er Firefox helt tilbage til v1
http://www.filehippo.com/download_firefox/

mvh klaudi

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-06-08 22:16

Hvis du bruger Windows indbyggede firewall Gutenbergsen, så får du ikke det spørgsmål, den slipper alt igennem

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-06-08 22:18

Oldversion går helt tilbage til version 0.8

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 20-06-08 22:20

Har - selvfølgelig - prøvet at lukke min firewall helt ned, men det hjalp intet.
Firefox Portable virker heller ikke Hvad dælen sker der..

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 20-06-08 22:27

Prøver lige at afinstallere Firefox, og installere helt på ny.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-06-08 22:28

Virker din internet forbindelse som den skal ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-06-08 22:29

Hvis den skal helt væk og du vil starte på en frisk, så husk at slette Mozilla mappen i Applications data

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 20-06-08 22:33

Citat
Virker din internet forbindelse som den skal ?

Den virker skam udmærket, både Internet Explorer og Messenger virker fint.

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 20-06-08 22:42

Nu får jeg snart spat.. Firefox 2.0 (helt ny installation) virker ej heller.

Jeg prøver lige at rydde godt og grundigt op.

Kommentar
Fra : Gutenbergsen

Dato : 21-06-08 06:56

Lad dog være med det...
Hold dig til Internet Explorer ...
Den virker jo ...

Kommentar
Fra : ærlig-talt

Dato : 21-06-08 10:30

seriøst spørgsmål fra en seriøs spørger

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 21-06-08 13:08

Citat
Hold dig til Internet Explorer ...

AAAAAAAAAAAAAAAALDRIIIIIIIIIIIIIIIG

Annuller spørgsmålet
Fra : kettedk

Dato : 30-06-08 20:03

Der er sket det utrolige, at FireFox pludselig er begyndt at virke.. Aner ikke hvorfor,
men nu virker den altså. Tak for jeres tid og forsøg

//Kettedk