/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Minimere videoklip
Fra : Sillepigen
Vist : 927 gange
100 point
Dato : 18-06-08 11:36

Jeg har et videoklip, jeg gerne vil have liggende på min blog på tv2. Desværre er det for stort. Jeg forsøgte at konvertere det på media-convert.com men filen var for stor.
Findes der en anden side eller et trick, der kan lave min fil mindre? Et eller andet?
Det fylder 344 MB og varer 3:50 min. Det må kun fylde 100 MB på tv2-bloggen

Mange hilsner,
Kathrine

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 18-06-08 11:40
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-06-08 11:42

Hentet her http://www.google.dk/search?hl=da&q=Videoconverter&meta= hvor der er ca. 31. 000 sider om emnet

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 18-06-08 14:13

Bruger selv det her program, når jeg skal ha, noget ned i Ipod format, det kan vel også bruges til dit formål...

http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 18-06-08 21:55

Citat
Jeg har et videoklip,

det her jeg osse.
KØR DEN GENNEM MOVIEMALER OG GØR FILEN MINDRE
så den passer til en WEB_SITE
eller gem de som en flash-fil og upload
resten kender andre sikkert til___?

Godkendelse af svar
Fra : Sillepigen

Dato : 25-07-08 22:48

Tak for svaret Sunowich.