/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Google Analytics
Fra : hatchi
Vist : 487 gange
100 point
Dato : 13-06-08 20:22

Hej!

Jeg har lagt mærke til at der nogen gange er en besked i nederste venstre hjørne af min browser (firefox) når jeg går ind på en side. Der står noget med "google analytics", selvom siden intet har med google at gøre. Hvad laver google?
Hvordan slår jeg det fra?
Mvh. Søren

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 13-06-08 22:41

Mener du at der står "google analytics" nede i statusbaren ?
Alle mulige sider kan vel have noget at gøre med google hvis de er tilmeldt det der analytics. det vist sådan noget med man kan se hvor mange der har været på ens hjemmeside osv.

Hvis du ikke kan lide det kan du prøve og blokere alt from google analytics.

Prøv og blokere *.google-analytics.com
Måske hjælper det.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 14-06-08 00:54

Google's svar på en besøgs tæller.

Kommentar
Fra : Manse9933