/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Impulsiv nordeuropæisk rejse
Fra : Sillepigen
Vist : 770 gange
100 point
Dato : 08-06-08 21:32

Jeg fik i går at vide, at mit nye job er udskudt med 2 uger, men jeg gider ikke gå rastløs rundt i 14 dage, så jeg håber at kunne udnytte tiden og tage på en lille rejse.
Der er jo billige afbudsrejser syd på, men jeg er ikke så god til varmen, så jeg vil foretrække Nordeuropa. Helst på et lavt prisniveau.

Kender nogen af jer en side, hvor man kan finde disse "billigrejser i Nordeuropa?"
Hvis der skulle sidde en og være frisk på at tage med, vil jeg også gerne høre fra dig :) Det kunne være lidt hyggeligt at være 2.
Andre forslag er også meget velkomne!

God sommer til jer alle!
Mange hilsner,
Kathrine

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 08-06-08 21:41

Hej med dig.
Hvis du aldrig har været i Prag skulle du ta en tur derned . Der er ganske pragtfuldt og en masse at se på.
Se om du ikke kan få en afbudstur dertil. Det vil du ikke fortryde.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-06-08 21:44

Lidt ved siden af spørgsmålet

Hvis du skal rejse her og nu, så må du lige skynde dig på kommunekontoret, og få det blå sygesikringsbevis.

Hvis du vælger Sverige/Norge, behøver du ikke det blå bevis

Accepteret svar
Fra : berno82

Modtaget 100 point
Dato : 09-06-08 14:25

Du kan prøve www.Wideroe.no her kan du for 3990 NOK flyve Norge rundt i 14 dage.

http://www.wideroe.no/modules/module_123/proxy.asp?D=2&C=223&I=2774&U=Y

men det er også muligt at vælge zoner, men tjek det ud.

Godkendelse af svar
Fra : Sillepigen

Dato : 25-07-08 22:47

Tak for svaret berno82.