/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Kan ikke eksporter blog
Fra : PoChris
Vist : 460 gange
120 point
Dato : 01-06-08 10:56

Hej

Jeg har meget længe haft problemer med min blog, Omnial, på Blogbar.dk. Der er problemer med at skrive indlæg og kommentarer, siden er langsom, der er mange fejl, og der er ikke længere hjælp at få fra Blogbar.dk
Jeg har derfor besluttet at flytte min blog til wordpress.com, men ak: Når jeg går ind i mine indstillinger og forsøger at eksportere de eksisterende indlæg, kommentarer etc., får jeg kun en XML-fil på ca. 8 kb (et par gamle kladder). Jeg har tidligere fået at vide, det måske kunne være et gammelt billede, der drillede, og jeg har derfor slettet alle de billeder, der ikke længere kan vises på bloggen, men det har altså ikke hjulpet.
Jeg håber, der er nogen, der kan hjælpe mig, for jeg er selv på helt bar bund.

M.v.h.

PoChris

Kommentar
Fra : PoChris

Dato : 01-06-08 11:04

Jeg beklager overskriften. Der skulle selvfølgelig have stået eksportere. Hvordan retter man egentlig i sine indlæg her på Kandu.dk?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 01-06-08 12:07

Man kan ikke rette i sine indlæg (desværre).

Når du ekspotere din blog, så er det ikke helt forkert at der bliver dannet en .xml fil og at den "kun" fylder 8 Kb er ikke lidt. En .xml fil er ren tekst og det fylder ikke meget. Prøv selv og lav en .txt fil fra notepad med fx. 10 fyldte linjer, gem den og se så hvor meget den fylder.

Kommentar
Fra : PoChris

Dato : 01-06-08 12:47

Jeg har prøvet at importere filen på en anden weblog, og den inkluderer kun et par kladder og altså ingen af de nødvendige 158 indlæg og 284 kommentarer.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 01-06-08 13:20

har du undersøgt om wordpress understøtter .xml filer til import/eksport?

Kommentar
Fra : PoChris

Dato : 01-06-08 13:35

Jeg får jo ingen fejlmeddelelse, når jeg importerer. I øvrigt er Blogbar.dk også en WordPress-weblog.