/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
Hvordan kommer jeg videre?
Fra : MUGN
Vist : 564 gange
50 point
Dato : 31-05-08 21:08

Hvordan kommr man videre i dette univers! Jeg har oplevet meget hmm underligt i mit lille liv.
Jeg mærker ting/noget der følger mig, ikke skræmmende, men meget behagelig. Jeg har fået at vide af forskellige folk, at det er forskellige menesker og engle der følger mig. Og det er jo dejlig, giver mig ihvertfald meget trykhed. Til tider føler jeg at de er meget tættere på end ellers, som om de vil et eller andet. Hmm måske jeg bare skal vente på at jeg kan tyde hvad de vil.
Der er jo ikke så mange man kan snakke alvorligt med om den slags.
Er der en eller anden der kan råde mig?

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 31-05-08 22:27

Du kan sikker finde mange steder via internettet, hvis du gerne vil "uddanne" dig til at forstå, hvad der sker omkring dig - og det koster ikke småpenge...

Eller også kan du begynde med finde foredrag om emnet i dit nærområde, og tale med foredragsholderen. Aftenskolerne har ofte noget herom.

Prøv at google lidt efter det, som du efterlyser - og husk, at spørge på den rigtige måde. Hvis det er meningen, at du skal videre ad den vej, så vil dine engle uden tvivl hjælpe dig, hvis du beder dem om hjælp dertil.

Held & lykke til.

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 31-05-08 22:35

hej mugn

du skal nok ikke regne med den store opmærksomhed med den slags her på knadu
der er ikke meget snak om sådanne noget 'ukonkret'

jeg er heller ikke så meget i den retning selv
ikke mindst fordi der er så mange fupmagere og svindlere i den branche
,,det alternative som mange kalder det,,
der mest er ude på at udnytte folk der måske er søgende

det er meget svært at rådde andre

imidlertid kommer jeg til at tænke på
om du har overvejet at tage en kik eventuelt snak med nogle buddhister
her fx. er et forum...
http://buddhistiskforum.dk/

her er en del om aktiv buddhisme i danmark
her...http://buddhistiskforum.dk/viewforum.php?f=2&sid=b2ade1c90bb81e5272739317aeb0d0d5

buddhister er temmeligt seriøse og søger ikke at udnytte folk
(men jeg vil ikke lægge hovedet på blokken)

du kunne måske også tage en snak med en præst
men så er vi jo mere over i religion

buddhismen er måske mere en livsform - søgen - filosofi -
her et lidt bredere link...
http://www.google.dk/search?hl=da&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=buddhisme&spell=1

--- mon det kunne være noget ??

håber at du finder andre at dele dine interesser med

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 31-05-08 23:56

Måske har du synske evner som ikke er fuldt udviklede endnu, men der findes steder i Danmark som kan hjælpe.

http://www.clairvoyante.dk/

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 01-06-08 09:31

ysseven
citat: "Du kan sikker finde mange steder via internettet, hvis du gerne vil "uddanne" dig til at forstå, hvad der sker omkring dig - og det koster ikke småpenge... "

det er ofte ikke pengene der er det værste
men den åndelige voldtægt af folk som finder sted

,,, og,,,,

granner01

citat:"Måske har du synske evner som ikke er fuldt udviklede endnu, men der findes steder i Danmark som kan hjælpe.

http://ww.clairvoyante.dk/"

har du personlig erfaring med at netop clairvoyante.dk kan hjælpe folk,
altså er i stand til at hjælpe ???
hvorfor linker du til dem og siger: "der findes steder i Danmark som kan hjælpe. "
,,, kan du personligt stå ind for lige netop dem ?????
,,,,er det en kendsgerning at netop de kan hjælpe ????

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-06-08 09:41

ikke skræmmende, men meget behagelig.
Skriver du bl.a. i dit indlæg.
Lev med det, og du har et godt liv.
Hilsen.......Keldd

Kommentar
Fra : MUGN

Dato : 01-06-08 10:01

Hej alle.

Og mange tak for at i gider bruge lidt tid på mig.
Og Keldd, hvis det nu bare var så enkelt! For selvfølgelig skal jeg lære at leve med det, det er jeg helt klar over, men jeg føler også at jeg skal bruge det meget mere. Om det så bare er et budskab der ikke kommer gennem, eller det er andet der skal igang, tja ved jeg jo så ikke, men håber at finde ud af det, for det tabber af og til en masse ennergi af mig.
Det er lidt pussigt at MissBe kommer ind på Buddhister, du er absolut ikke den eneste der har anbefalet mig at læse og lære mere om det, så jeg har læst lidt, og det er en meget spændende vej!
Men tak indtil videre, måske der dukker mere op som jeg kan bruge!
Knus MUGN

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 01-06-08 11:14

hej mugn

,,,jeg siger også at....

citat: "du kunne måske også tage en snak med en præst
men så er vi jo mere over i religion "

danske præster har en lang universitets-uddannelse bag sig
(det giver måske en slags garanti ??)
og kristendommen har ca. 2000 år på bagen
(var det ikke i 1000 tallet at danmar blev kristnet ??)
og buddhismen er ca. 500 år ældre end kristendommen

... men lær lidt bredt om det hele og
lad være med at bruge for meget tid på det der er NYERE end buddhisme og kristendom
altså læs /opsøg det der er kristendom og buddhisme eller ældre
men på en BRED og ÆDRUELIG måde

i dansk kristendom findes jo også de skingre og kvælende retninger
som fx. ruth evens - sådanne noget skal man jo kunne sortere fra
,,, så far med lempe og orienter dig bredt så du bliver i stand til at sortere !!

rigtigt mange danske præster har ifølge min overbevisning en fornuftig holdning til det åndelige
og det er gratis at tage en snak med præsten
og med andre ord ->> danske præster skal ikke tjæne penge på "den rotter"
der nu tilfældigt går i fælden !!

personligt vil jeg IKKE anbefale nogen bestemt åndelig retning
så på den måde er jeg ikke missionær
men ....
mener også at buddhismen som udgangspunkt er ok
(men også her kan der vel være brådne kar ?!?!?)
og....
vil egentlig bare sige at jeg synes at det er en god ide
at holde sig - som udgangspunkt - INDENFOR disse to store og velkendte traditioner /erfaringer
så....
er du nogenlunde garanteret mod al den skade der kan ske
hvis man interesserer sig ud i noget tilfældigt hokus-pokus

hav en god dag
nu skal jeg ud og nyde det gode vejr

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-06-08 12:21

MissBe

Ja jeg har erfaring med det.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 01-06-08 13:48

Det er vi nok flere der har - på hver sin måde, og af hver sin årsag. Og nogle endd, uden at vide det...

På linket er du bl.a. et klik væk fra Helle Nemborg, som jeg faktisk har været hos - og haft en særdeles lærerig oplevelse. Så hende tør jeg godt anbefale.

Men du skal - uanset hvad - ikke slippe din jordforbindelse, og bare kaste dig ud i det første og det bedste. Mærk efter i din mave, om du føler tvivl - hvis ja: Lad være og find i stedet en anden.

Og et godt råd fra egen erfaring: Bed vedkommende om at fortælle dig noget konkret fra dit liv, som vedkommende ikke kan gætte sig til. Og hvis de kun vil fortælle om dit tidligere liv (som mange gerne bruger tiden på, men som du jo af gode grunde ikke kan kontrollere), så vent, til de har "bevist", at de vitterlig kan noget.

De burde kunne fortælle om alt muligt, afhængig af, hvordan de gør og hvad de arbejder med - men det bl.a. være om sygdomme/operationer, afdøde i din nærmeste kreds, indretning i dit hjem - eller hvad ved jeg...

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 01-06-08 21:44

hej igen

det kunne være at det var værd at se fjernsyn i morgen, mandag 2/6-08 på tv2 klokken 20:00....

20:00 Operation X - mellem himmel og jord
Undercover som clairvoyant.
Morten Spiegelhauer går undercover som clairvoyant medium for at undersøge, om det kan lade sig gøre at overbevise nogen om, at han har overnaturlige evner og kan kommunikere med ånder efter afdøde personer. Efter at have lært de mest grundlæggende trin i en spørgeteknik kaldet coldreading, skal han afprøve sine evner foran et større publikum.

,,,,,, sikkert stof til eftertanke !!!

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 01-06-08 21:47

Det er jo det, jeg siger... Pas på - og få dem til at fortælle noget konkret fra dit nuværende liv...!

Har selv været ude for flere af slagsen.

Kommentar
Fra : MUGN

Dato : 01-06-08 23:00

Jeg er glad for at det har givet en lille debat.
Jeg er nu heller ikke så bange for at havne i klørene på en penge mager, eller noget i den retning. Jeg har haft kontagt med et par medier, og hmm de har været meget forskellige, men også meget troværdige hver især.
Den første var selvfølgelig da jeg var sammen med min xér, og hmm det var nok der jeg blev meget overbevist om at der er ganske meget mellem himmel og jord. Et temperaturfald på en del grader vel ca 10 grader, og mit den gang lange hår stod vandret ud i luften, tja så måtte jeg jo ligesom overgive mig!
Den anden er ikke andet end et halvt årstid siden, og hun var helt anderledes rolig, men det var dog helt utrolig hvad hun kunne fortælle mig om mit liv, både hvad der lige var skedt og hvad der var nært forestående, og det helt uden at jeg overhovet haved sagt andet end goddag, og ja tak til et glas vand.
Men jeg er jo ikke så god til vendte tid, for jeg ved måske godt at jeg bare skal klappe hesten og se hvad der så sker, men hmm når jeg så samtidig lige som, af og til, føler at der er nogen der vil i kontagt med mig, er det hammer svært bare at ikke gøre noget.
Nå jeg må se hvad der sker.
Knus MUGN.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 02-06-08 09:16

Jeg ville da kontakte hende, som du hos for ½ år siden, og tage en snak med hende.

Hvis det er meningen, at du skal videre med det her, så har jo nok "kontakterne" i orden - og du har jo allerede selv gode erfaringer med hende.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-06-08 23:37

Du skal lukke op for dit sind når du mærker kulden, for der er en der vil i kontakt med dig. Det er måske ikke så let, men du må prøve dig frem. Men held og lykke til dig.