/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
kender i.`?
Fra : dinmor2610
Vist : 507 gange
100 point
Dato : 17-05-08 21:38

kender i en hjemmeside med noget sex debatter.?

ville vide noget lidt personligt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-08 21:41

Kandu.dk

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 17-05-08 21:41
Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-05-08 21:43

Citat
jeg er en 13 årig dreng som elsker at side ved computeren, og være mig selv.

jeg går ikke så meget i skole, da Komunen er ved at finde et nyt sted til mig.

Ja - de starter tidligt i vore dage......

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 17-05-08 21:53

Personligt?
Jamen sex er vel altid personligt.
Nå nej porno er jo ikke.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-05-08 07:12

http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=20504

Hvis det skal være 'rivat', så ingen andre end du og debatøren skal ku' læse med?

..så må du skrive privat sammen med de brugere som måtte ønske at gøre dette:

Klik på profilnavnet "XXX" og vælg: Skriv til "XXX"

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : hawaii7

Modtaget 100 point
Dato : 18-05-08 08:56

Jeg nu ikke rigtig REFI. Jeg mener nu de starter i børnehaven allerede og ikke som 13 årig.
Skal du og finde dig en "jomfru" tror jeg du skal starte i børnehaven. Men bortset fra det, så har du ret.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 18-05-08 08:58

Ja det er tidlig søndag morgen så der smuttede et ord i starten hvor der skulle stå "jeg ved nu ikke".
Det var for at spare på slidtage på tasterne.

Godkendelse af svar
Fra : dinmor2610

Dato : 22-05-08 13:11

Tak for svaret hawaii7. jeg gav din grund 5 STORE stjerner. CITAT: Jeg nu ikke rigtig REFI. Jeg mener nu de starter i børnehaven allerede og ikke som 13 årig.
Skal du og finde dig en "jomfru" tror jeg du skal starte i børnehaven. Men bortset fra det, så har du ret.