/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Oversættelse dansk til engelsk
Fra : Trine08
Vist : 530 gange
300 point
Dato : 07-05-08 04:51

300 point til den der kan oversætte dette:

Detter er til alle medlemmer af Star Striders

Nogle har måske lagt mærke til, og undre sig over at vi pt invitere så
mange nye ind i guilden.
Uanset hvilken guild du er medlem af, er Sommer og Jul altid den sværeste tid for guilds.
Folk er på ferie, eller holder fest med venner, ja real life calls....
Og vi vil helt sikkert mangle folk online til at have raid 4 per uge.
Efter sommer vil der helt sikkert også være nogle der stopper wow.
Enten pga af ny skole, eller nyt job, kæreste, børn etc etc..
Men dette skal helts ikke gå ud over de af vores members som
har tænkt sig at være online hele sommeren, og gerne vil pogress.

Nogle gange vil det selvfølgelig være et problem at vi har for mange sign ups.
Mens andre gange vil det at, vi er mange medlemmer, være det der reder vores raid.
Min holdning er: Den dag vi har fuld sign ups, og 5 der står i kø for at få et spot i raid,
den dag vil vi pogress.

Derfor vil jeg også bede alle om at bære over med guilden den dag
der ikke lige er plads til dig i raidet.
Og samtidig vil jeg bede alle om at være fair overfor sine med-class-mates
og lægge mærke til "hvis tur det er til og få et raid spot"

Men med de fantastiske members vi har, det er min fornemmelse at dette slet ikke vil blive noget problem.

Ellers vil jeg bare ønske alle en rigti go sommer både i og udenfor spillet.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 07-05-08 05:14

her direkte fra:
http://www.translation-guide.com/free_online_translators.php?from=English&to=Danish

This is to all members from Invoke The contention Some has possibly laid mark through , be surprised at that vi pt invite so a lot of new into guilden. Whatever whatever guild you are fellow from , is Summer and Christmas forever the biggest age by guilds. They is at vacation , or keeps banquet by friends , certainly real life calls. And vi vil all certainly be wanting they online to that orchard raid 4 per week. After summer vil there all certainly too være some there disables wow. Either arise from from novel break in , or new job , dearest , kids etc etc. However this shall all no exceed they from vores membrane that has imaginary themselves that være online whole the summer , and gladly vil pogress. Some times vil that of course være a hangup that vi has by a lot of signal ups. While others times vil that that vi is a lot of members være that there shipowner vores raid. My walk is : The day vi has loaded signal ups , and 5 there stands to line to get a spot price to raid , the day vil vi pogress. Therefore vil i too beg all about that bear by by guilden the day there no straight is site to yourself to raidet. And contemporary vil i beg all about that være fair oposite his by - collide mates and notice " of which turn it is to and get a raid spot price " However by they fantastic membrane vi has , it is my sensation that this not at all vil become anything hangup. Else vil i only desire all a correct go summer both to and without played.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 07-05-08 05:33

Den side er ikke så super til at oversætte et helt brev.
Lyder mest af alt som noget fra The Julekalender

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 07-05-08 07:08

Spøg til side:

Kan du ikke engelsk selv, siden du spørger om en komplet oversættelse af noget, som tydeligvis ikke er "en helt almindelig tekst"? Ikke, at det skal misforstås - men hvordan vil du så klare kommunikationen fremover, hvis det er til dine (?) medlemmer...? Eller gider du bare ikke selv?

Jeg spørger af ren nysgerrighed i overvejelse af, om der evt. skal bruges kræfter på oversættelse, for det er jo en ganske lang tekst.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 07-05-08 07:18

Det meste af vores kominikation forgår via ventrilo = jeg behøver ikke at stave.
Men ja, vi skriver da også sammen, men der er det som ofte de samme ord der går igen.

Mht til din overvejelse om du gider bruge kræfter på oversættelse eller ej.

Spørg dig selv, vil du gøre dette for 300 point ? eller vil det tage dig for lang tid...
For en der er super til engelsk, tager det jo ikke mange øjeblikke, så lang er den tekst heller ikke.

Om grunden til at jeg har brug for hjælp skyldes ord-blinhed eller sløv-hed burde jo være sagen ligegyldig.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 07-05-08 07:25

Jeg vil bare gerne havde det til at se ordenligt ud når jeg for en gang skyld skal skrive/sige en tekst der er så "lang"

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 07-05-08 07:45

Jeg har oversat mere for ca. 20 point. Så det er ikke dét.

Og det er selvsagt også OK, at man ikke kan engelsk, eller ikke nok til at skrive en større tekst selv.

Men for mig er det ikke helt uvigtigt, hvad jeg vil bruge tid og kræfter på. Så er mit liv heldigvis ikke mere indholdsløst.

Det undrede mig bare, at der ikke var en "forklaring" med til dit spørgsmål. Og det kunne jo lige så godt være "for sjov", ikk'? Der jo til tider nogle lidt besynderlige tråde herinde...

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 07-05-08 07:53

nååå....hehe

ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det...

Jeg spiller world of warcraft, og er guild master i en guild på ca 60 medlemmer.
Som du kan læse i teksten er det altid svært at holde en guild oppe når det er sommer.
Det er der mange der glemme, og de bilder sig selv ind at de har tid til og raide 4 dage om ugen,
men når det endelig bliver rigti sommer, så har de ikke tid aligevel.
derfor har vi brug for flere medlemmer.

Folk er ikke altid så glade for at få flere med i guilden, da det kan betyde at der ikke lige er et raid spot at få for Hans kristian....eks...

Så derfor syntes jeg det var på sin plads at komme med en forklaring på hvorfor jeg lige har inviteret 5 ekstra ind i guilden....

Du er velkommen til og rettte i teksten så det lyder bedre eller hvad du nu syntes...hvis du begiver dig ud i at oversætte altså.
Men skal ikke være alt for perfekt engelsk (fremmedord).....mange af vores spillere er fra sverige og norge.

Accepteret svar
Fra : Ysseven

Modtaget 300 point
Dato : 07-05-08 08:22

Her er så et forslag, som burde give mening for de fleste. Men jeg kender ikke spillet, så det er uden ansvar...

Men måske kommer der en kandu'er forbi, som kender spillet, og som tjekker det:

This is to all the members of Star Striders

Some of you might have noticed that we currently are inviting a lot of new members, and maybe wonder why.

No matter which guild you are a member of, summertime and Christmas always are the hardest time for guilds. People are on holiday or having parties with friends – real life calls…

We will definitely be missing people online to keep raid 4 each week. And when the summer ends will some of you stop anyway, because of new school, new job, boyfriend/girlfriend, children, etc.

But this should not punish those members, who have planned to be online all summer and want to progress.

Some it will of course be a problem having to many sign ups. But at other times it is the great number of members that saves our raid. My opinion is that the day we have full sign ups, and 5 are waiting in line, that will be the day we progress.

Therefore I want all of you to be tolerant to the guild, if there should not be room for you in the raid one day. At the same time I ask everyone to be fair towards your “med-class-mates (?)” and notice whose turn it is to get a raid spot.

But with all our fantastic members I really don’t think this will become a problem.

Now I only want to wish all of you a really nice summer, both in the game and outside of it.

Godkendelse af svar
Fra : Trine08

Dato : 07-05-08 19:28

Tak for svaret Ysseven.
Ser super godt ud.

Sorry jeg først accepter nu..men fladt lige i søvn der tideliger :)

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 07-05-08 20:53

Det er da helt OK - og tak for point.

Og så held og lykke med jeres medlemstal.