/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Sér du lyset ...?
Fra : molokyle
Vist : 770 gange
285 point
Dato : 06-05-08 20:00

Øeh...

Jeg har for 1 måned siden købt ..og er den lykkelige ejer af; en 'Håndværker' mobil-telefon fra firmaet Samsung

Denne stærkt annoncerede (..dagligt i EB. af flere forsk. distributører) mobil-telefon har iflg. annonceteksten; ..indbygget lommelygte !!!

..men HVOR ???

Jeg har nærlæst alle dokumenter medfølgende dennne ..ellers aldeles fremragende mobil-løsning,

men...

Hvor i al verden befinder lommelygtefunktionen sig?

Har man oversat instuktionsbogens beskivelse af 'FLASH LIGHT' ved photo ? (= BLITZ )

Så vidt jeg ved; hedder en lommelygte : TORCH ..på engelsk.

Nogen; som kan dokumentere hvorledes denne mobil-telefon rent faktisk kan bruges som lommelygte?

http://www.mobilbladet.dk/index.php?name=News&file=article&sid=1247

..OK. jeg ku' ha' spugt nørderne i : http://www.kandu.dk/groupview.aspx?grpid=30101

..meeeeeen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-05-08 20:02

Citat
Og uventet mørke er heller ingen hindring – med den indbyggede lommelygte er det altid muligt at finde vej.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 06-05-08 20:06

ja det var også ved en tilfældighed jeg fandt min lommelygte i min mobil...og jeg har glemt hvor?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-05-08 20:07

Citat
Og uventet mørke er heller ingen hindring – med den indbyggede lommelygte er det altid muligt at finde vej.
... det var vist med modifictioner - det er ganske svært at tale i telefon og lade være med at skvatte i vandpytter og lignende fælder der er lagt ud (medmindre man selvfølgelig bor i en hytte i et træ man er heldig nok til at passere når lyset rammer )

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 06-05-08 20:09

Du skal holde stjerne eller firkant nede i et par sekunder

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-05-08 20:10

nååååååh nej forresten - så skal man også have øjne i nakken jo

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-05-08 20:18

Jeg havde også en med lygte, og den kunne kun lyse når den var åbnet. En eller anden slags Nokia.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 06-05-08 20:39

Prøv at ringe til
Samsung support:
Hotline: 38 32 28 87

http://uab.netget.dk/info.asp?text=15

De må da kunne hjælpe dig med at finde

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 06-05-08 20:50

Fup og fiduser_____
Citat
Jeg havde også en med lygte, og den kunne kun lyse når den var åbnet. En eller anden slags Nokia.
PASS??? = bruger !!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-05-08 20:54

Tja iflg http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/ skal der være en lommelygtetast

linket er ikke direkte, men prøv at udfylde felterne, så står der nedenstående, når jeg søger på - lommelygte --

Er der ikke en tast som du ikke har haft på andre mobiler

Anvend lommelygten

1 Slå lommelygten til eller fra

For at slå lommelygten til:
Tryk på Lommelygte-tasten, og hold tasten inde for at slå lommelygten til.
For at slå lommelygten fra:
Tryk på Lommelygte-tasten, og hold tasten inde for at slå lommelygten fra.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-05-08 20:54

http://blog.phoneslimited.co.uk/2008/02/11/samsung-m110-solid-now-on-pay-as-you-go/

Citat
Luckily there are plenty of useful features crammed into Samsung Solid too - it comes with a built-in FM radio, Bluetooth connectivity, camera and a long life battery. There’s also a built-in flash light if you find yourself in environments in need of light.

Men hvilken knap/tast ????

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 295 point
Dato : 06-05-08 20:58

Hej

Det må være denne knap:
http://Billedeupload.dk/showpic-1902.jpg

mvh klaudi

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-08 05:34

tbayh -> Hold stjerne nede? Ja, sådan er det på f.eks. en Nokia, men på min Samsung fremkommer blot et spørgsmål frem om man vil låse tastaturet.

Klaudi -> Så er der påæng for den skarpe iagtagelsesevne

Joeh, nu lyser den fint ....men telefonen slukkes når man igen slipper knappen

..lidt ufikst

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-08 05:37

Skarpt observeret Klaudi.

..bare lidt ufikst at telefonen så også slukker, når man igen slipper flash-knappen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-08 05:43

..så fik jeg det vist lige nævnt et par gange at den slukker, men det er fordi mine pølsefingre også rammer den røde sluk-tast som sidder ved siden af lygteknappen .. der iøvrigt ka' være svær at finde i mørke

Ka' I ha' en go' dag allesammen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 07-05-08 07:14

Nej!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 07-05-08 08:37

mulberry??? Vil du ikke have en god dag?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-05-08 09:11

Tak og i lige måde

Sønnen har også lygte i sin mobillos, det har vi haft glæde af op til flere gange, måske vi skulle se at få købt en lommelygte

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-05-08 18:59

mulberry -> Alt forladt

..men fand'me NEJ;

..du får edderperk'me ik' lov, at låne min mobil (..med 'nyfunden' indbygget lommelygte !)

</ >

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-05-08 22:18

Godt du fandt lyset

mvh klaudi