/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kongemordet = Anders foeg
Fra : Mille35
Vist : 1036 gange
100 point
Dato : 04-05-08 20:27

Kongemordet = Anders foeg
Hørte i dag far en pålidelig kilde at Konge Mordet er en fortælling som skulle ligne vores Statmistner og frue
Hun skulle have mødt på arbejde med blå øjne mange gange. og han klæder sig ud som dame og Anders skulle værer til små drenge .
Det med Prins Henrik !!! han skulle være Elsker med Bent Mejding fik jeg da også fortalt med i weekenden.
Men når man er kongelige må pressen ikke skrive om det !! kan det være noget om de 2 histiorier jeg her fortæller om

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 04-05-08 20:41

"Konspiration" længe leve
Vi skal jo have tiden til at gå med noget....helst sladder...Der er SÅÅÅÅÅÅ dansk.

Skal vi ikke lave en Jante-sladder-spalte om, HVEM der i "virkeligheden" er inde i Bamse & Kylling?

[hr]

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 04-05-08 20:45

er der nogen inden i dem?????????????????????

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 04-05-08 20:49

TILDE

Det har jeg da hørt fra een, der fik det at vide af naboens svigerfars gode ven...
Så DET må jo være rigtigt?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-05-08 20:49

Der er en kylling inde i bamse....................som ikke tør at komme ud.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 04-05-08 20:55

Det kan du da ikke!!! Bare komme med udokumenterede rygter...
Selv om de er helt forkerte kan bare antydningerne være nok til at stemple de pågældende for livet.

Skam dig!!!!
Og hvordan virker injurie lovgivningen her i kandu? Svend

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-05-08 20:56

Mille35. Sikke dog en gang kodylt pladder. Er det sjovt at spilde tiden på sån' noget ævl. Bevars... hver sine lyster.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-05-08 20:58

Nej yearhouse...
Citat
Der er SÅÅÅÅÅÅ dansk
Hvor har du det fra?? Du griber noget ævl ud af luften og gør det til en sandhed. Danskere sladrer ikke en skid mere end alle andre.... hvorfor skulle de forresten det??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-05-08 21:00

Tænk...jeg tror sgu den opvask jeg har stående, er mere interessant end denne tråd... så baj baj for nu

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 04-05-08 21:01

Der skal beviser på bordet.....

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 04-05-08 21:02

Hmmmm...

Danskerne er så vist mere opfarende?

Måske på grund af opvask

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-05-08 21:03

Du kan gå med i køkkenet, så skal jeg vise dig noget sjovt hi hi

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 04-05-08 21:03

Jeg er osse rystet mest over det med konge mordet
Det med Pris henrik har jeg hørt mange gange

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-05-08 21:03

Citat
Og hvordan virker injurie lovgivningen her i kandu?
det jo egentlig ligegyldig - for det er bare en der sender dette spørgsmål til venstre, der forhåbentlig forfølger det utilstædelig sludder som injurie, som Mille35 løber rundt med.

Det var måske en ide at annullere spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 04-05-08 21:04

så gør jeg det
Og mange gange undskyld det var ikke min mening at gører nogen vrede

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 04-05-08 21:05

Ja ja....NED med ytringsfriheden

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 04-05-08 21:07

Ta´ dig ikke af forskellige mens-smerter hér?

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 04-05-08 21:08

men jeg tør altså ikke andet

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 04-05-08 21:11

Pyt da MILLE

Ta´internetdebatter som en "mand".....(som nogen ikke er i stand til)

Annuller spørgsmålet
Fra : Mille35

Dato : 04-05-08 21:13

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-05-08 21:17

Citat
Hørte i dag far en pålidelig kilde at Konge Mordet er en fortælling som skulle ligne vores Statmistner og frue

Ja ja du kommer sikkert til at stå skoleret for hvem, der er din pålidelige kilde.