/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
software
Fra : jacob.s.p
Vist : 615 gange
55 point
Dato : 28-04-08 20:15

Jeg vil hører om nogle vil anbefale et program til at lave hjemmeside.
Krav:
Prisen max 1000 kr
Det SKAL være på dansk
Bruger venlig
Skal kunne upload til one.com

Håber nogle kan hjælpe, bruger pt. Frontpage

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 65 point
Dato : 28-04-08 20:29

Måske kan du bruge dette:
http://www.webwriter.dk/

fra denne side:
http://www.stoneware.dk/

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-04-08 22:03

Der er også mulighed for dette gratis program KomPozer http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-kompozer.html link til programmet er nederst på siden.

Der er også en instruktion om, hvorledes du bruger programmet. Programmet ligner Frontpage en smule, men laver bedre koder.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-04-08 22:14

Bentjuul - den skal da prøves, for den ser frisk ud.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-04-08 22:46

Eyvind - jeg troede du kendte det! Det er afløseren for NVU, som ikke bliver opdateret mere.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-04-08 23:37

Når nu du bruge frontpage, så betyder det vel at du kode i asp eller .NET og så synes jeg du skal bruger Visual Web Developer 2005 Express Edition, den er gratis og den laver ikke syntax som ikke overholder standarderne som frontpage gør.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 29-04-08 10:03

Jeg ville da også mene at det virker som om du skal ud og kode noget lidt mere kompliceret. Hvis det er problemet - ville jeg nok overveje Dreamweaver eller lign programmer, der ikke laver en masse slamprogrammering i baggrunden som f.eks kompozer gør. Det fungerer men selve koden ser ikke ret pæn ud og er absolut ikke overskuelig på nogen måde. Der er ikke desideret fri grænser i Kompozer mm - men er absolut et godt begynder program.

Desværre koster DW mange penge og har sgu ikke rigtig set nogle steder hvor det er billigt at købe licensen.
Men pas på med de programmer der generer en masse kode i baggrunden som gør din programmering totalt uoverskueligt!

P

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-04-08 11:11

Hvis du selv skal bestemme og vil søge efter et program, så skal programmet have en indbygge intellisence

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 29-04-08 11:24

Hej
Du kunne også vælge at bruge et CMS system.
CMSimple http://www.cmsimple.dk/da/ er gratis og rimelig nemt at komme i gang med. Det kræver ikke andet end php på dit webhotel, altså ikke noget med at sætte en database op.
mvh
Janus

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-04-08 11:27

JanusN, det kan han jo ikke bruge til noget når han gerne selv vil kode hjemmesiden.

Godkendelse af svar
Fra : jacob.s.p

Dato : 04-05-08 11:15

Tak for svaret Eyvind.

M.V.H
Jacob
www.ijp.dk