/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Blir Villy udenrigsminister ?
Fra : Klumme
Vist : 643 gange
100 point
Dato : 12-04-08 19:03

Sig mig lige.... er det stadig 1. april

Villy skal være udenrigsminister Jeg tar mig lige en megagriner

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article995150.ece

For helvede... de tror da, vi er rablende skøre ude i den store verden Hvaaaad skal vi kalde ham:: "Kong Kurs"

Nå jeg tar en slapper. Nu skal de 3 involverede rundbordssamtalekaffeklubber jo lige lære at tælle til 90. Føreløbig kan de mønstre 77 mandater, ( 45 + 23 + 9 ) og lad os være large og give dem Enhedslistens 4 mandater oven i hatten (hvem pokker vil ellers ha' dem *SS* og de overlever næste valg) så er de oppe på 81...... uha uha... selv med deres samlede forstand serieforbundet er der sørenjensemig langt til 90 mandater.

Der ligger ganske vist nogle dark horses, som er stukket af hjemmefra og tosser lidt rundt ude bagved, men mon ikke de 2 uden for partierne kan finde vej tilbage til folden, når de ser hvad alternativet evt. kunne blive. Ny alliance vil simpelthen fordampe op i ingenting og de 2 der bliver tilbage af 3 mulige (ham røde kors knolden skal vist ikke regne med genvalg LOOL - Nu skal han vel diskutere fratrædelsesgodtgørelse med folketinget LOOL) vil nok osse dreje kursen mod højre.

Så worst case gjort op som det ser ud i dag, kan de vist ikke mønstre mere end de 77 mandater. Og så skal de nok lige have deres skarpeste hjerne - Steen Gade - til at lave den lille subtraktion.

Baj Baj Villy og Baj Baj Helle som storskrydende råbte mens hun luftede sine smukke tænder: JEG KAN SLÅ FOGH. LOOL

Klap nu i Guccihelle. Skrup ud og køb dig en taske, du kan ikke slå en bule i et pund blødt smør. Der er for lidt statsmand i dig

Villy... Jeg kan egentlig godt li dig, du er en hyggelig piberygende gut og så er du jyde, men helt ærligt, du er sgu bedre egnet til en hyggelig fisketur med et par gode løgnehistorier eller en djærv kortaften med lidt små sorte til natmaden. (det er det nærmeste han tør komme noget, der smager af diskrimination LOOL)

Gudskelov for det. Så er vores land reddet i endnu 4 år (efter næste valg)

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 12-04-08 19:39

Der er har være flere polls der viser at R, S, SF og EL kunne få flertal, heldigvis.
Og hvis Fogh insisterer på at Lykke skal være statsminister bliver chancen endnu større.

Så forhåbentlig bliver Villy minister inden længe, så vi kan få smidt den nuværende elendige regering på porten.

Jeg tvivler lidt på at Villy bliver udenrigsminister, mon ikke et super ministerium som "velfærdsministeriet" passer bedre?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-04-08 19:44

Bertel... Du har på eklatant vis ilustreret, at du ikke egner dig til den slags diskussioner, Jvf. http://www.kandu.dk/Spg119869.aspx så jeg vil i første omgang bare overhøre din mening....

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 12-04-08 19:47

Som forventet kan Klumme ikke håndtere at blive modsagt.

Den tråd Klumme linker til er en tråd hvori Klumme argumenterer for at det er helt ok at statsministerkandidater (Lykke) har rod i regnskaberne.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-04-08 19:51

Nej Bertel. Som sædvanligt for dig, så vrider du det så meget at det brister.

Grunden illustreres af dette indlæg, som jeg har lånt af Creamy:

Citat
Og Bertel den barnlige uskyld - tørrer modigt sine øjne, bider tænderne sammen, og siger trodsigt:

"Men Klumme har jo"
"Jeg synes at det er beskemmende at Refi"
"Nu er Klumme også"
"Refi mener"
"Klumme begynder"
"Klumme har lige bestemt"
"Klumme lader som om"
"Krumme og Refi bliver ved med"
"Klumme er"
"Og så kommer creamygirl"
"creamygirl har"
"Klumme synes"
"creamygirl er"

Man får ikke mere ret fordi man manipulerer, pådutter, skævvrider og forplumrer andres holdninger/meninger.

Desuden vil det klæ’ dig, at understrege DINE egne meninger, i stedet for at kaste dig ud i paranoide gætterier og føre dem til torvs som sandheden.

Ovenstående argumentationsform - vidner ikke bare om en meget veludviklet selvtilfredshed, men også om en meget uklædelig foragt for andre meninger.

Hyg dig Bertell. Du er en kende for pubertær efter min smag!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-04-08 19:52

Og så syns jeg bare du skal holde, for ellers ryger du ud på bænken til alle de andre idioter

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 12-04-08 19:53

Som sædvanligt starter Klumme med at kaste med mudder i samme øjeblik som han bliver modsagt.

Gab.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-04-08 19:54

BBB = Baj Baj Bertel LOOOL

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 12-04-08 19:54

Gab.

Annuller spørgsmålet
Fra : Klumme

Dato : 12-04-08 20:01

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål