/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
VistaPC til XPpc via router!
Fra : HanSSoN
Vist : 309 gange
500 point
Dato : 12-03-08 15:47

Jeg sidder med min bærbare med Vista styresystem, og med min kærestes bærbar Xp styresystem.

Jeg vil meget gerne have, jeg kan få de to til at connecte sammen. Så jeg kan overføre data imellem dem, men jeg kan kun få XP pc'eren, til at finde min Vista pc. Og ikke omvendt!!!! Det er også meget godt, men kunne nu være rart at jeg kunne se Xp pc'eren fra min vista pc.. hvordan?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-03-08 16:07

Du skal lige køre guiden deling i Vista.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-03-08 05:22

Mit spørgsmål om det samme, er nu så gammel at du kan læse uden at bruge point på at købe det: http://www.kandu.dk/Spg115969.aspx det virker hos mig nu

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-03-08 05:24

Vista computeren er på trådløs, der er to XP computer, den ene trådløs, og de kan alle dele filer og andet