/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TIL O.V.N
Fra : Nordsted1
Vist : 1208 gange
210 point
Dato : 01-03-08 14:48

Du ønkses hjertelig tillykke med "månedens pil" - ud for dit navn under månedens lodtrækning-

Sådan en pil kan bruges til mange unyttige ting

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 220 point
Dato : 01-03-08 14:50

hvad hvor hvem

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-03-08 15:06

Månedens lodtrækning.... iih jeg skal da også fortælle dig alt ting

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 01-03-08 15:07

Stort til dig!

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 01-03-08 15:12

TILLYKKE

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-03-08 15:34

første gang i mit lange liv at jeg vinder noget som helst, mange tak for tillykke tråden, jeg vil belært af andres erfaringer, vente lidt med at tage gevinsten i brug

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-03-08 15:36

Klogt træk.... jeg vand som bekendt den 1.11.07 og har ikke set andet end pilen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-03-08 16:57

Bare det var mig Nordsted har kun lovet mig en is til sommer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-03-08 17:06

Det kan blive dig før du du aner det piaskov, hvor ligger isboden ? jeg vil også være med

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-03-08 17:11

I Stubbekøbing . Der får man næsten mere end man betaler for. Jeg har aldrig oplevet noget lignende

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-03-08 17:15

Stubbekøbing skal jeg så have pas med

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-03-08 17:16

O.V.N. Stubbekøbing er her over på Djævleøen, nej du behøver ikke pas, men du må veksle til lidt hård valuta.

Pia, det havde da være sjovere, hvis præmien også nåede frem

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-03-08 17:17

Ja og husk træpenge Men jeg skal nok betale isen !!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-03-08 17:19

Ja det er rigtigt. Men der er nok ikke de store chancer for det kan jeg forstå. Så nu har jeg lovet at betale isen til o.v.n.

Kommentar
Fra : ibasa2005

Dato : 01-03-08 17:23

ØØØØØhhhhhhhhhhhhh Ligger Stubbekøbing ikke på et skodsted der kaldes Falster ? Jeg spøger bare.

Sren fra Rskilde

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-03-08 17:29

Pia, du bliver nok nød til at love o.v.n en meget stor is, du ved - jyder - de tager ikke hjem før de har tjent bropengene ind igen

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-03-08 17:33

Hej Roskilde. Jo det er på Falster men der er ganske dejligt, især om sommeren
Og til nordsted : Min mand er jude så jeg kender det alt for godt STÆDIG, PÅSTÅLIG men i bund og grund god nok.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-03-08 17:35

Hvis vi skal spise is sammen, så håber jeg du har fået integreret manden så godt, at jeg kan forstå hvad han siger, eller skal jeg have en ordbog med??

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-03-08 17:40

Den er klaret nordsted Ham har jeg opdraget han har bare ikke gennemskuet det endnu, Jeg kan få min vilje uden han opdager det

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 01-03-08 17:46

God førnøjelse, men efter hvad der kan læses herinde, så er tålmodighed en dyd.

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 01-03-08 17:55

Som Vendelbo må jeg altså protestere over tonen.

Men self. selv regeringen eller er det blot kbh.'s kommune?, er begyndt at true uopdragne indvandrere med at blive sendt til Jylland hvis ikke de arter sig.

Vi er sgu hård ramt herovre.

Tror vi jyder skal løsrive os -ka' være vi så osse fik bedre togskinner og mere kultur.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 01-03-08 18:11

da
Er der nogle der har fået dem???????????????????????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-03-08 18:45

Citat
skal jeg have en ordbog med??
det er ikke nødvendig Nordsted1 vi er ret internationale herovre, og nu bliver jeg nødt til at fortælle om manden fra Thy som skulle rejse til London, han var betænkelig ved om han kunne gøre sig forståelig derovre, men en af vennerne sagde til ham: det ska do slet et tenk po, bar snak møj långsom, så ska de nok forsto dæ, engelsk er næsten som thybomol, nå manden rejste til det store udland, gik ind på et hotel i London og sagde til portieren: æ væl gjare hå en værels, det kan do osse fo, sagde portieren og så gik snakken lidt indtil thyboen sagde: jamen do ka da sagtens forsto mæ, æ var ellers ræj for om æ ku snak me jer, portieren sagde: jamen æ er fræ Thisted, så sagde manden: jamen hvofur stå vi så å snakker engelsk mæ hinajen forstod i den

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-03-08 18:48

Citat
Jeg kan få min vilje uden han opdager det
næ det har du vist misforstået, manden handler ud fra sætningen: hun får sin vilje og jeg får ro

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-03-08 19:05

O.V.N. - hvis du skal til Sydhavsøerne og videre til stubbekøbing. Så må du nok regne med at skulle gennem Sjælland og der behøver du rigelig med SD, for at kunne klare dig.
Du behøver ikke noget landkort - bare sæt den store 4 hjuls anhænger på...........................så bliver du automatisk vist vej af alle, som straks kan se hvor du kommer fra.

Og lige et stort..................

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 01-03-08 19:13

LOL
O.V.N.

se de war en go' histårje.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-03-08 19:16

Den til venstre: http://www.deere.com/en_US/ProductCatalog/FR/series/6003.html så kan i kende mig når jeg kommer
p.s skal jeg tage en balle økologisk hø med til kaninen Nordsted1

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-03-08 19:40

Er du sikker på at kaninen Nordsted1 ka' li' økologisk.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 01-03-08 20:05

>og der behøver du rigelig med SD, for at kunne klare dig.

Og hvad betyder så SD? Svend der arbejder i et Globalt firma: Sauer-Danfoss,
hvor denne forkortelse bruges om noget helt andet...

Men ellers: Tillykke o.v.n. , hvorfor nu alle de punkt. forkortelser?

Og tak for den super hurtige, næsten lydløse computor, du anbefalede og som jeg omgående købte.
(det kan måske være en rettesnor for mange gode råd her i kandu? Hvad nu hvis de realiseres??).

Og den velmente lykønskning skulle jo nødigt udarte til en vanlig (lands dels) afsporing...

Så du er også Jyde, ligesom vist også refi? Og andre kendte personligheder:
Jens Otto, Schlütter? Nyrup, og sidst Anders F(j)og, fra min hjemegn...

Vist længe siden vor Statsminister har været Øst Dansker? Svend

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-03-08 20:21

Tak for lykønskningen, afsporing vi er i kategorien Smalltalk og kan småsnakke alt det vi vil, indtil trådholder smider os ud rart at høre du kan bruge maskineriet svendgiversen ellers havde jeg fået røde ører over direkte at anbefale en´bestemt computer, øh er det her også afsporing

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 01-03-08 20:27

Trådholder er en ældre dame og hun er ved og serverer kaffe og kage til sin mand fordi det er lyssekroneaften

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-03-08 20:33

Svend - det er jo Sjællandske Dadler. Jeg veksler gerne - please send the money.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-03-08 20:33

Den der lysekrone holdt sq ikke i aftes Jeg havde ihvertfald ondt under håret i morges . Men det er nok irsk kaffe jeg er alergisk over for. AV AV

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 01-03-08 20:36

Citat
Den der lysekrone holdt sq ikke i aftes

Det var også en forkert dag, prøv idag

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 01-03-08 21:04

>skulle jo nødigt udarte til en vanlig (lands dels) afsporing.

Jeg brugte ordet "vanlig" for at vise min også Øst Skandinaviske tolerence...

Men efter Skotland skal I lige høre en af mine Svenske Vitser:
Jeg er så gammel at jeg studerede i Hovedstaden dengang vore flinke naboer "hinsidan"
gik over til højrekørsel; og i "damp" radioen på kollegiet hørte vi dagligt: "Holla til Högra Svensson".

Men I ved jo at svenskerne er grundige folk, der satser på sikkerheden,
så da de skiftede til højrekørsel havde de en blød overgang:

Den første måned kun med højrekørsel for lastbiler...

Hvis I har hørt den før? "Der er intet Nyt. Kun det der blevet Glemt", Svend

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-03-08 21:54

Jamen i kan snakke alt det i har lyst til, også på tværs af landsdelene.

Jeg smider ikke nogen ud, så længe det bare er "snak" på den hyggelige måde.

o.v.n ja tak, en balle hø det vil nimserne sætte pris på, ikke at de spiser det, men de syntes det er dejligt at bygge huler.

Svend den med højrekørsel og forvirringen omkring det husker jeg godt, ... af uforklarige årsager kørte vi lige pludselig på cykelstien i Göteborg

Dr_dem... ældre dame og hvem af os to er vågne endnu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-03-08 22:20

Skrivefejl, selvfølgelig spiser kaninerne hø, det er halm de ikke vil æde men kun bruge til byggemateriale, så jow tak, tag gerne en balle med

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-03-08 22:31

Ja ellers er det nogle kræsne kaniner du , vi kommer vidt omkring her i tråden fra Kandu point til eventuel ø besøg og fra is spisning til kaninfodring men nu skal det først blive is sæson, jeg har ikke lyst til at stå ude og spise is i aften det blæser lidt for meget, og jeg skal også følge håndbold pigerne

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-03-08 22:47

Fotograferer du ikke Nordsted1 ? Jeg mener at have set dig i diverse foto spørgsmål, her er der mulighed for at blive model fotograf http://www.directdaniella.com/ nå du ville hellere have en anden model jeg tror nu at jeg lægger den som tip

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-03-08 23:19

Jeg tror jeg slog hovedet da jeg ramte gulvet. Deraf hovedpinen
Citat
Det var også en forkert dag, prøv idag;-)

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-03-08 12:19

Tak for svaret o.v.n..dette er dit første ubegavede svar på Kandu

I overskriften skulle jeg have skrevet -TILLYKKE- i stedet for - TIL- så var der nok kommet flere lykønskninger, men altså meningen var go' nok

Joooo jeg tager lidt billeder, men er gået istå, men når verden bliver lysegrøn, så vil jeg gå igang igen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-03-08 12:36

Citat
dette er dit første ubegavede svar

jamen jeg siger mange tak og skal nok sige til når præmien kommer, det skal fejres hva´med at filme kaninerne når de får godbidder, nu har strudsemorderen sandsynligvis har spist det nedlagte bytte