/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Skousens TV-reklamer
Fra : Ysseven
Vist : 2244 gange
500 point
Dato : 29-02-08 18:37

Hej derude...

Er der nogen som ved, om jeg kan finde Skousens TV-reklamer på nettet? Det er især den med blondinen, men også de fleste andre.

Jeg har prøvet selv, men uden held.

Håber, at I er bedre end mig...

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 29-02-08 18:55

Prøv at kikke om de er med her

http://www.yndlingsreklamer.dk/index.php

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 29-02-08 19:11

Ikke under Skousen...

Men ellers et fint link.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 29-02-08 19:59

Du kan da søge under hvilken tv-kanal du har set reklamen

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 29-02-08 20:26

TV 2...!?

Hvordan...???

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 29-02-08 21:04

Desværre kunne jeg ikke finde den i linket, men hvis den er helt ny kan det være den kommer med.

Ude til venstre er der et søgefelt, scroll ned, og der kommer du til tv-2

Accepteret svar
Fra : Olesen-50

Modtaget 500 point
Dato : 06-03-08 10:14

Prøv at skrive til Skousen

http://www.skousen.dk/

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 06-03-08 10:23

Her havde jeg skrevet lange forklaringer om alt, hvad jeg havde forsøgt, og ville sætte pointene op.

Nu er min tekst væk, og pointene er oppe på maksimum...

Nå, men essensen var: Jeg har nu søgt på mange steder og på mange måder, og reklamerne er altså nok mindst ½ år gamle.

Men der er garanteret sider, som jeg bare ikke kender til - og dem hører jeg gerne om.

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 06-03-08 12:37

http://www.normik.dk/id5_nyheder.asp?show=165

Men deres filmarkiv er nede i øjeblikket - ring og spørg hvornår det kommer op.

Godkendelse af svar
Fra : Ysseven

Dato : 07-03-08 10:11

Tak for svaret Olesen-50.

Det har jeg gjort, og fået besked tilbage:

De er ikke på nettet endnu, men kommer det indenfor ca. 14 dage, hvor de så vil komme på Skousens hjemmeside.

Så det vil jeg vente på...!

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 07-03-08 13:28

Så har du noget at se frem til, så lidt fik du da ud af tråden

Kommentar
Fra : Rasmuzzen

Dato : 18-07-08 09:13

Kunne være sjovt at se fraklip

de er på Skousens hjemmeside nu