/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvordan stopper jeg og giver p
Fra : olisys
Vist : 366 gange
50 point
Dato : 06-02-08 18:16

Hvordan stopper jeg mit spørgsmål så
ingen svarer forgæves. Der er også
noget med at jeg skal belønne med point,
det er lidt svært at finde ud af.
Hilsen
Ole

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-02-08 18:22

Du kan vælge at acceptere et svar, så får den bruger, hvis svar du accepterer point.

Du kan også vælge at annullere spørgsmålet, hvis du ikke mener at have fået et svar.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-02-08 18:23

Du kan også læse her http://www.kandu.dk/faq.aspx

Kommentar
Fra : cool2000000

Dato : 06-02-08 18:44

Hvis du syntes dette svar er korekt, trykker du på aksepter .....>>>>

http://www.kandu.dk/faq.aspx#5

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-02-08 18:56

Kig i dit tandremsspørgsmål....................... og ikke flere point til mig.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 06-02-08 18:56

Hej olisys

Hvor er det dog dejligt, at du spørger

Der er så mange, der ikke svarer, selvom der er givet et brugbart svar

Jeg er ikke point rytter, men vil da gerne have en tilbagemelding: Kunne mit svar bruges/hvordan gik det, osv.

Tænk på, at dem der svarer bruger tid på besvarelse.

Dette var ikke beregnet på dig

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 06-02-08 19:09

Citat
Kig i dit tandremsspørgsmål....................... og ikke flere point til mig.

Nej for du kan ikke modtage dem

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-02-08 19:44

Jo jeg kan................der er bare ikke nogen som kan se hvor mange point jeg har.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-02-08 19:52

Eyvind

Jeg kan godt se, hvor mange point du har

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-02-08 19:52

Jeg mener "superpoint"

Kommentar
Fra : Jorn_DK

Dato : 06-02-08 19:56

Har egentlig ikke noget at tilføje
Bortset fra at det er "for dårligt" at spørgerne ikke lukker et spørgsmål,
når der nu er givet et svar.
Eller at man ikke annulerer, hvis det ikke var et brugbart svar.

(Det kan man jo se på "Uafsluttede Spørgsmål" eller hvad de nu hedder)

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-02-08 20:10

>Har egentlig ikke noget at tilføje

Der mangler vist noget med godheden af besvarelsen, konsekvenser af få/mange stjerner...

Min (historiske) statistik blev fornyligt ødelagt fordi jeg kun fik 1 stjerne i et enkelt svar, Svend
Så hellere en annulering...

Kommentar
Fra : Jorn_DK

Dato : 06-02-08 20:30

Giver altid 5 ***** for et accepteret svar

Engel

Kommentar
Fra : Jorn_DK

Dato : 06-02-08 20:31

Hvis ikke har jeg trykket forkert !

Annuller spørgsmålet
Fra : olisys

Dato : 06-02-08 20:47

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål