/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Øhh ikke forstået
Fra : Sunowich
Vist : 687 gange
50 point
Dato : 02-02-08 19:28

Det var da ikke specielt til dig det var da en driller til Nordsted som vist ikke har fået en kønsoperation --øhhh så vidt jeg ved

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-08 19:29

Jeg går ikke ind for det der så vist du kommer herind får du poient af mig og så kan jeg jo komme ind til dig så bytter vi bare poient

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-02-08 19:34

Nååå den slags pointbyt kan du finde ud af.... Ja nogle evner måtte du jo have.

Fatter for øvrigt ikke hvad du mener?? Sikke en gang Knold og Tot sprog... jøssssses

Citat
Jeg går ikke ind for det der så vist du kommer

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 20:11

Så vit jeg ved er Nordsted1 en gammel truntetøs og har ikke brug for en kønsskifteoperation hun skal bare holde op med at ryge

Uden for

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-08 20:11

Det var en normalt begavet der skulle komme, ikke en lille intetsigende rød nar der altid skal ytre sig på andres bekostning og uden et svar til nogle om det de egentlig spørger/snakker om Dette er ikke en tråd for at du skal pudse dit sygelige ego af At det er knold og tot sprog bør ellers være noget du specielt forstår Såe smut du bare igen lille røde nar("klumme" alias "Ram 2" & & & & & & Hvis du har noget du vil sige så kom til" Det ku være hyggeligt tråden "for dem som ikke ved hvad jeg snakker om er den her http://www.kandu.dk/Spg115573.aspx
Det var den tid der var sat af til dig fra mig

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-02-08 20:25

Sunowich vær hellere sød ved dr_dem, ellers bliver du BL. Der er ikke meget fornuft der...og slet ikke hvis du kommer på tværs af en af dobbeltprofilerne (og der er alligevel et par stykker..)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-08 20:27

pve dr.de der er som han nu er, men slet ikke ond i sindet som den anden røde nød der udtaler sig i denne tråd. over and out

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-02-08 20:29

den anden røde som du kalder ham, kender jeg ikke og kan derfor ikke sige noget om ham

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-02-08 20:30

og jeg har heller ikke sagt at dr_dem er ond i sindet

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 20:31

"pve"

Nå ja det har du selv prøvet, men du har nok rodet i noget lort, som du selv blev beskidt af.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-08 20:32

Prøv blot at trykke på hans profil eller at læse i den tråd jeg linker til og du har været her siden 2003 hmmmmm

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-02-08 20:38

Citat
Nå ja det har du selv prøvet, men du har nok rodet i noget lort, som du selv blev beskidt af.
- nej det kan jeg ikke påstå

Citat
Prøv blot at trykke på hans profil eller at læse i den tråd jeg linker til og du har været her siden 2003 hmmmmm

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-02-08 20:58

Hej sunowich. Det er da rigtigt opløftende at læse i aften. Der er jo nogle herinde hvis fornemste opgave , syntes de selv, at genere alle os andre. Jeg er også selv blevet høvlet !!! Gad vide hvor deres forældres opdragelse er henne i dag ????????????

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 21:05

Undskyld suno

pve se her http://www.kandu.dk/spg116414.aspx

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-08 21:07

Ok der er flere meter spændende læsning i det link jeg har lagt med i denne tråd Og hvis jeg ikke tar helt fejl (og det gør jeg som regel ikke hvad angår mennesker(jae det hedder sådan en vel ) så vil han om ikke her, så i andre tråde, bruge noget af det, jeg nu skriver, eller andre skriver imod mig/ dem( hvis det altså ku lykkedes for ham) Han er indgroet sygelig i sit sind og er en man simpelt hen bliver nødt til at holde nede som ukrudt.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-08 21:13

Helt ok dr

Accepteret svar
Fra : ocorner

Modtaget 50 point
Dato : 02-02-08 21:19

Citat
Øhh ikke forstået

I hvor er i onde ved Sunowich

La Suno få lidt luft

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-02-08 21:28

Hvorfor skal Nordsted1 nu opereres - er hun ikke køn nok.

Jeg forstår godt at Sunowich ikke forstår ............. det gør jeg heller ikke.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 22:33

Citat
Gad vide hvor deres forældres opdragelse er henne i dag

Den jeg blev opdraget af ligger på kirkegåren og det er ti år siden, og hvis jeg har cikaneret suno er det kun småting

dr,dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 22:34

Og jeg tror at min opdragelse ligger samme sted

dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 22:44

Citat
Hvorfor skal Nordsted1 nu opereres - er hun ikke køn nok.

Hun er da køn Hunkøn

Den gamle truntetøs

dr.dem

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-08 22:44

Tak for svaret ocorner. Ja du blir jo ikke accepteret for det du skriver her men fordi det jo er en aftale

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 22:47

Citat
La Suno få lidt luft

Det kan også få jeg har en luftkompresser stående under mit computer bord

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 22:53

Mangler et "han"

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 02-02-08 22:56

Ååå det troede jeg ellers

Jeg var da så sød, spiste ikke fisken

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 02-02-08 23:23

I skal være søde ved Norsted!
Nordsted er nemlig sød ved Jer!

Hmm...faktisk er Nordsted sød ved alle? Jeg tror at jeg, ganske roligt, kunne udlodde 500 gode danske bidefaste poængår til dén der kan fremvise en tråd hvor Nordsted er 'ubehøvlet', uhøflig, væmmelig, ondskabsfuld eller andet grimt - sådan en tråd findes simpelthen ikke

(Jeg må hellere gøre opmærksom på at jeg er helt klar over at alt I skriver, er skrevet i humor, godmodighed og venlighed overfor Nordsted, så ingen føler sig nødsaget til at begynde at forklare sig )

God søndag til Jer! Og igen - længe leve humoren

Vh Dorthe

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 23:27

Nordsted1 ryger udenfor så vi andre, der nyder naturen skal gå rundt og hoste

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 23:30

Og det er ubehøvlet

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 02-02-08 23:34

ha' en kiks kære Dr.?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 23:36

Ja men det skal være med crem i

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 23:38

Nordsted1 er min ven inde og et rigtig dejlig menneske

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-02-08 23:39

Pointfusker

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 23:40

Og nej jeg er ikke hendes mand, for jeg er ikke til ældre kvinder

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-02-08 23:42

Citat
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-02-08 23:39

--------------------------------------------------------------------------------
Pointfusker

Og så kommer du først nu eller sidst

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-02-08 23:44

LOOL