/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
point-forvirring
Fra : HexensX
Vist : 563 gange
50 point
Dato : 30-01-08 14:43

Indsæt din tekst herDa jeg er en meget ny bruger af Kandu.dk, er jeg meget forvirret over jeres pointfordeling. Hver dag, når jeg logger ind, får jeg 20 points, men oints lader ikke til at spille nogen rolle. når jeg besvarer/stiller spørgsmål, og pludselig blev jeg, uden at have bedt om det, "super-bruger", hvad jeg ikke betragter mig selv som, men under "pointsystemet står der, at når man bliver SUperBruger, modtager man 200 pints. Men ingenting er sket på min konto, jeg logger ind, får besked på at jeg har modtaget 20 points, uden det dog ses nogen steder, og mine "Super-Bruger" ponts er vist også løbet ud i sandet. Er der en smart sjæl eller to, som kan forklare en pc-idiot hvad det drejer sig om, tak?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-08 14:46

Citat
HexensX (Superbruger)
Medlemsnummer : 266833
Superpoint : 0
Medlemsdato : 19-01-2008
Seneste login : 30-01-2008

det er superpoint du ikke har nogen af - dem kan du såmænd heller ikke bruge til noget -

det er ledige point du får - prøv at opdatere siden eller log ud og ind igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-01-08 14:52

Flere hvis ikke alle, kandubrugere, der er oprettet i december og januar har de problemer du der omtaler.

Så lad være med at blive forvirret over point, det skal vi andre nok klarer hen ad vejen

Velkommen til kandu

Så må vi håbe at kanduroderiet snart går over igen

Kommentar
Fra : HexensX

Dato : 30-01-08 14:59

Indsæt din tekst her 1000 tak Nordsted1, det var et vidunderligt, farverigt svar!!!

Desværre hjalp miritdks indlæg ikke det mindste, og mine points er ikke det mindste forandrede, men som du siger nordsted1, eller noget der lgner lidt, med tålmodighed kommer man (eventuelt!) langt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-01-08 14:59

Der ligger 200 og venter på dig

Kommentar
Fra : skibonitten01

Dato : 30-01-08 15:41

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 30-01-08 15:47

Ved du hvad ??? Du får sørme osse 200 af mig - og velkommen til Kandusseroderiet.

Se under "smalltalk".

Kommentar
Fra : skibonitten01

Dato : 30-01-08 15:53

Skibonitten01 spørger også hvor de 20 point bliver af?.Hver dag når jeg går ind
får jeg også at vide at jeg er blevet 20 point tildelt, men det er stadig det samme som sidst
så det er noget rod.
Så der er flere der venter på at der kommer orden i butikken.

Jeg ventermed tålmodighed.

Skibonitten01

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-01-08 15:59

Citat
Jeg ventermed tålmodighed.

Rolig nu - det er snart jul....

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 30-01-08 16:03

Men først fastelavn

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 30-01-08 16:28

jeg får mine.. hver gang....

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 30-01-08 20:16

Er blakket af kan/du teamet på mail-adressen.
Så jeg har ikke fået start point herinde
i MEGET lang tid___ på en MAIL ? altså.

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 30-01-08 20:18

Citat
Så må vi håbe at kanduroderiet snart går over igen

Kommentar
Fra : HexensX

Dato : 30-01-08 20:41

OK, så vidt som jeg forstår, er disse points praktisk talt værdiløse, men jeg er naiv nok, til at tro, at de skulle bruges, til at stlle spørgsmål og få svar, og hvis de ikke er til det, hvad hulen er de så til? Godt nok har jeg en anelse áf en undskyldning i at være blond, vi har jo generelt lov til at være dummere end flertallet, men eftersom jeg ikke er en Pammy A. klon, mister jeg lidt af blondinekredibiliteten , eler måske snarere , alting har jo en ende, selv pammy's "sex-appeal" Men uanset hvad, I har været super, og jeg er glad for at have fundet Kandu,dk, specielt når jeg lærer min vej omkring, så mange tak, I er snuske-basser!!! ( et andet levn fra blondine-tiden,lol!) Tina

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-01-08 21:00

Kan du fluks farve håret jeg vil dæleme ikke kaldes for en snuskebasse

De 20 ledige point som du måske engang med tiden, og kun hvis du er heldig, vil få tildelt dagligt,
er de point som du kan stille spørgsmål for.

De point du får, ved at nogle har accepteret din besvarelse i et spørgsmål, er superpoint, og kan bruges til at deltage i månedens præmie,

Som du så kan få tilsendt, hvis den bliver tilsendt

Men ellers lige bortset fra det, er kandu for det meste et godt sted at være, men pas på, det kan være stærkt vanedannende

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-01-08 21:26

Og tjek nu lige de sidste 50 spørgsmål (bliver det vel efterhånden) - der er 2 til dig imellem....

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 30-01-08 21:49

Citat
De point du får, ved at nogle har accepteret din besvarelse i et spørgsmål, er superpoint, og kan bruges til at deltage i månedens præmie,

Som du så kan få tilsendt, hvis den bliver tilsendt

Kommentar
Fra : HexensX

Dato : 30-01-08 21:51

Indsæt din tekst herNordsted1, du er en snuske-basse,, hvad enten du kan lide det eller ej
Og Refi, jeg var slet ikke klar over, at nogen havde lagt så meget mærke til mig, at de overrhovedet gad henvende sig til mig, så hvis du taler sandt, er jeg da både glad og beæret...selvom jeg mistænker, at du skriver det, for at gøre mig glad....
Tina

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-08 08:15
Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 31-01-08 09:42

Jamen - refi's (og undertegnedes) eneste mission her på Kandu er at gøre andre mennesker glade - i hvert fald en gang imellem - ikk' oss' refi ?
se selv !!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-08 14:27

Jooooo

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-01-08 14:38

Jamen det prøver jeg da også på, jeg har bare ingen point at dele ud af

hilsen

snuske-basse

Kommentar
Fra : HexensX

Dato : 31-01-08 17:23

Indsæt din tekst her

Snuskebasse, nu må du ikke misforstå dette, og jeg prøver ikke, at lære dig korrekt dansk, efter Emma Gads normer, men det er faktisk, "Med kærlig hilsen, Snuskebassen"!!!!
Det vil også gøre identifikationen af dig så meget lettere, du ved, Hey, det er sq ikke Nordsted, det er snuskebassen, en af dem ´som pigerne på kandu.dk er lidt fjollede med....
det er da sødt, ikke!.....Pinligt måske, men sødt!!!
Og hvis jeg ikke passer lidt på, ender jeg sikkert sådan her: ellwr måske bare sådan her : ......men du er stadig en snuskebasse, ligesom Refi er det..jeg tør bare ikke sige det til ham,lol!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-08 17:27

Citat
en af dem ´som pigerne på kandu.dk er lidt fjollede med....

Joo

Kommentar
Fra : HexensX

Dato : 31-01-08 17:44

Refi, min lille skat, der er da ikke noget galt med at forsøge at gøre folk lidt gladere, er der? Du er da igså en snuskebasse, som garanteret har en masse små "groupies" her på siden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-08 17:48

Det var nu ikke det jeg griner af - men det lader jeg andre forklare

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 01-02-08 03:24

Nordsted dog.. Jeg troede du er gift................. med en mand?????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-02-08 21:58

Tilde38..... Jow

Nu er jeg nok en x-snuskebasse

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-02-08 22:33

Så får du en herfra

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-02-08 22:43

Taaark Refi, du er en af mine

Kommentar
Fra : HexensX

Dato : 02-02-08 13:05

Snuskebasse, om du er til mænd eller damer, er ikke noget der rager mig, for mig, er du stadig en Snuskebasse, jeg har ikke tid til at være homo-fobisk, når man endeligt kommer i nærheden af et gdt menneske, hvad deres seksuelle vaner nu angår, så giv din kæreste et knus fra mig, han er sikkert også en snuskebasse...og nu tror jeg, at jeg har fjort mig u-populær nok med din kæreste for en lang tid. Vær sød at forklare ham, at du er en snuskebasse på de mest platoniske vegne, som om internettet alen, ikke gør alting ret platonisk,lol
For øvrigt, for en så ny bruger som mig, er jeg forundret over hvor utroligt mange søde mennesker, ejeg alerede har haft kontakt med, nogen gange sporadisk kontakt, men en hver slags kontakt er bedre end ingen kontakt´, så jeg takker alle, som har deltaget, for deres tålmodighed og venlighed imód en "newbie"
1000 tak alle sammen, i er nogle skatter, uanset hvordan i foretrækker jeres sex, hvilket intet har med mig at gøre, bare i nyder det.
Tina

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-02-08 13:22

Citat
er du stadig en Snuskebasse

Oki, men jeg vil ikke fortælle min mand om denne tråd

Endnu engang velkommen til, du lyder som en vi nok skal få det sjovt sammen med

Refi det er i orden med dig at jeg skriver sådan ik?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-02-08 13:43

jo-jo

Kommentar
Fra : HexensX

Dato : 02-02-08 13:47

Snuskebasse, jeg tror, at det er klogere ikke at frtælle din mand, om din likke !on-line affære" med Refi...selvom jeg kunne nære feministisk og ondskabsfuld nok, til at gøre ham klar over det
Men od over det, så har jeg det allerede hylende morsomt, I er alle så søde ...især mine små, vermblodede venner

Kommentar
Fra : HexensX

Dato : 02-02-08 13:49

og tilgiv mig, enten staver jeg som et første-klasses barn, eller også er mine skrivemaskinelærdom gået ud med skolen....

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 03-02-08 14:11

Kommentar
Fra : Josph

Dato : 16-02-08 07:31

Første gang i døgnet jeg logger ind på Kandu.dk kommer den op med en fin popup i nederste højre hjørne om at man har få tildel 20 point (dejligt) og kikker man foroven i venstrehjørne ja så er der lagt 20 point til i forhold til de point man havde i går Super.

Går man så ind på et spørgsmål eller logger ind senere på dagen, ja så er de stjålet igen (uden at fortælle en det !), mærkelig system især når de skriver noget andet i point systemet.

Josph