/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
HexensX
Fra : refi
Vist : 875 gange
250 point
Dato : 30-01-08 14:58

Så har du lidt til månedens lodtrækning som du sikkert aldrig modtager alligevel....

Velkommen

Kommentar
Fra : KONG

Dato : 30-01-08 15:03

Hmm... Hvad med os andre?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-01-08 15:04

Det kan vi snakke om når du har fødselsdag

Kommentar
Fra : KONG

Dato : 30-01-08 15:06

Er derjo lang tid til...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-08 15:10

Jeg ved hvoffor hun ikke svarer http://peecee.dk/upload/view/94204

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-01-08 15:32

Hun kommer vel til hægterne engang

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-01-08 15:48

Hvis jeg husker rigtigt så er det Miritdk som hænger i det træ.

Ps. jeg lægger lige 50 point oveni ............................... her i tråden.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-01-08 15:51

Pænt af dig e.c

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-08 15:53

Nej det er faktisk hende her der også er sådan en http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=169698

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-01-08 16:12

Yes - man prøver at være lidt generøs.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-08 16:20

Hvem har lånt min fisk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-01-08 16:30

>>

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 30-01-08 16:40

HexensX skriver i http://www.kandu.dk/tip17389.aspx

Citat
Det er da muligt, at Qtrax vil virke fint, personligt foretrækker jeg, at beholde min U-Torrents, som aldrig har svigtet mig, jeg har fundet præcist den musik jeg ledte efter, de film jeg ville se, og det soft-ware, som jeg har haft brug for, inc. Photoshop med crck code, so U-Torrent , You GO!

- IKKE velkommen...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-01-08 16:43

Ja så må "vi" jo lede synderen i rigtig retning

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 30-01-08 16:45

- yep! UD

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-01-08 16:47

Så så - vær nu sød på sådan en højhellig onsdag - det er snart weekend....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-08 17:22

.......................så for den da hvordan hmm du kan skynde dig at annulerer Refi........................
................................................................................................................

Hi hi ikke så godt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-01-08 17:27

Hvad skulle jeg dog annulere for

Det er small - der er IKKE noget svar

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-08 17:55

Det er jo en der udfører ulovligheder som du tit taler imod at man gør men det er nu ikke for at diskuteter med dig blot drille lidt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-01-08 18:00

Nu er det jo ikke her på Kandu det foregår

Accepteret svar
Fra : HexensX

Modtaget 250 point
Dato : 31-01-08 13:51

Årghhh Refi, du har lige bevist hvirdor blondiner har sådan et dårligt ry!!!!
Men ved du hvad, uanset om jeg kan bruge dem til noget eller ej, er du en af de sødeste, mest generøse personer, som jeg har været i kontakt med herinde...og tilgiv mig for at være lidt langsom i optrækket, du er virkeligt en skat....eller er det mest politisk korrekt at holde sin kæft med den slags komplimenter?
Uanset hvad, du er bare så sød!!!!
1000 tak, Tina
( en skam at frisuren på den smiley er så....pinlig!!!)

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 31-01-08 14:18

Tak for svaret HexensX.

sese - så er der "guld" på kontoen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-01-08 14:21

Husk nu også et tjekke det andet spørgsmål....

Kommentar
Fra : HexensX

Dato : 31-01-08 14:28

Whoops...tør jeg.....