/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
"Firkantede klodser"
Fra : finnhans
Vist : 569 gange
348 point
Dato : 28-01-08 18:11

Uanet, hvorfor viser min Explorer små firkanter/klodser i stedet for tekst i den øverste blå og i den nederste blå linie.
Også i mailoverskrifterne er tekst udskiftet med disse klodser!
Kan nogen hjælpe mig med at få min tekst tilbage?
Pse

Finn

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 28-01-08 18:16

De fejrer Lego's 50 års jubilæum, var det vist. Derfor den "gratis" reklame for legoklodser.

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 28-01-08 18:17

Men det er ganske vist....Legoklodser er det.

...og det er kun google der kan ændre dette!

Accepteret svar
Fra : disken_69

Modtaget 358 point
Dato : 28-01-08 18:26

Citat
De fejrer Lego's 50 års jubilæum, var det vist. Derfor den "gratis" reklame for legoklodser.

Citat
Også i mailoverskrifterne er tekst udskiftet med disse klodser!

Prøv at SCAN med
http://www.safer-networking.org/dk/index.html
Ellers gendan dine // netværks-indsillinger.
funktioner / internetindstillinger.

Men noget kan tyde på du ikke har
http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 28-01-08 18:26

Lad VÆRE med at tage Google med__

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 28-01-08 18:35

hvis ikke noget af det andet allerede har virket, så prøv en systemgendannelse - til et tidspunkt før problemet opstod.

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 28-01-08 18:35
Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-08 18:43

- Ubesvarede 1
- Besvarede 0
- Annullerede 3
- Slettede 0
Ialt 4

Kan være det er en opfordring til at øve dig....

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 28-01-08 18:47

Nørjjjj hvor vedkommende!

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 28-01-08 18:51

Kadusåhuske at acceptere et svar når du har fået et plausibelt svar Finnhans!

Og da jeg har ret forøger jeg muligheden for at vinde yderligere gevindster jeg aaaaldrig nogensinde ser, for dette site er et svindelsite.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-01-08 02:21

Jeg tror som den snedige disken, at du mangler en opdateret flash player, jeg havde selv et problem med hotmail i Internet Explorer, hentede opdateringer til både Shockwave Player og Macromedia Flash Playe, du se hvordan min hotmail så ud før: http://peecee.dk/upload/view/93115
men husk at give pointene til disken eller snedig eller en af de mange andre brugernavne som denne bruger har jeg gider ikke vinde præmier som jeg aldrig ser

Kommentar
Fra : Snedig

Dato : 29-01-08 04:06

LOOOOL Skulle jeg være disken????? Den var god! Men jeg har brugt et af diskens tricks i raseri over ikke at høre fra kandu...Korrekt!

Godkendelse af svar
Fra : finnhans

Dato : 29-01-08 19:25

Tak for svaret disken_69.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 29-01-08 19:31

Tror lige du skal bruge det disken er kommet ned og læg det sammen med o.v.n. kom med og de andre numsehuller skal du bare se bort fra

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 30-01-08 22:28

Citat
Shockwave Player og Macromedia Flash

Tror efterhånden DET ER blevet lagt sammen, NU OMDAGE.
Plus så mange andre små og store problemer med FLASH.
Citat
LOOOOL Skulle jeg være disken????? Den var god! Men jeg har brugt et af diskens tricks i raseri over ikke at høre fra kandu...Korrekt!

LOL________velkommen i klubben.
Citat
det disken er kommet ned

dsken_69
skulle selv lige se efter_ =
Derr var nemlig engang, man kunne hente DEM ENKELTVIS
adobe/ sun ? mener der også kunne hentes en ''spiller ???'' = java.
Men det var vist før B Gates fik problemer, med andre firmaer _____IGEN.

Takker for paainger/ POINGER.

LEGO__? herinde leger vi MED ORD.
Og HÅBER på det virker, ud fra personslige erfaring-er.
-------
ELLERS COPY & PASTE______
--
h A dEt

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 30-01-08 22:32

http://peecee.dk/upload/view/93115

Den/ DE PAR konti jeg har hos MSN_
kan desværre HELLER IKKE vise det du nævner der_ O.V.N
EJ heller, om de bliber tilføjet BETROEDE, på
både den ene + anden måde
Så den ORKER jeg ikke at bruge MERE.
Gmail__LOL virker ? næsten hvergang__Øhh