/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
!Idag sku være den værste!
Fra : Sunowich
Vist : 768 gange
60 point
Dato : 21-01-08 14:43

Ifølge en meget lødig avis'ses indhold sku det være depridag i dag, den værste på hele året
Sådan er det altså ikke her hvor jeg er hvordan med jer ??

Den for det meste optimistiske SunoFisk indtil det modsatte er bevist

Kommentar
Fra : zith

Dato : 21-01-08 15:04

Nææ jeg sys nu heller ikke den er særlig slem hehe har snart fri og det hele...

Folkene har været flinke idag og alle er friske efter weekenden og alt muligt

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-01-08 15:28

Jo, se på aktiekurserne, og nu begynder det at regne, Svend

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-01-08 15:36

Så må 3. tirsdag i januar være den lykkeligste, for der er mandagen overstået
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article966612.ece

Kommentar
Fra : uro

Dato : 21-01-08 15:40

Udemærket dag--------har været på udsalg, fordi jeg går sygemeldt med et dårligt knæ--------så endelig havde jeg tid til at finde et på nye cowboybukser til halv pris-- SKØNT
God dag til alle-- hilsen Frk.ur

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-01-08 15:43

- Krumme har været flink i dag!!! Så det er jo ikke kun tis det hele...
Solen skinner. Hvis denne dag er den værste, så lad bare resten komme an...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-01-08 16:09

Herlig dag - TDC opgraderer mit bredbånd til 409/25 og sænker prisen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-01-08 16:42

Ungerne er lie kommet hjem og syns det er feedt at jeg lige har bagt ølboller Glæder mig også selv til at sætte tænderne i dem mums

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 21-01-08 16:55

Til lykke Eivind du er vel nok heldig!! Tak! Du fik sku til at grine på trods af denne dag har været noget møg for mig.

Hilsen chaufrat

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 21-01-08 16:56

Skulle stå : fik mig til at grine

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-01-08 17:05

Uhm den er osse god mums tog lie en smagsprøve

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-01-08 17:08

Og så har jeg lige set Cykelmyggens Søgedame unde tips Den er da lige til at blive i godt humør af hvis det skulle knibe med det

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 21-01-08 17:15

Ja jeg har også lige fået mig en griner.

Accepteret svar
Fra : karenD

Modtaget 60 point
Dato : 21-01-08 17:36

Sindsyg formel, jeg så den godt

Men heller ikke årets værste dag for mig. Godt nok skulle Lille-røde-bil afleveres til syn og jeg har ikke fået dommen endnu. Og 2 ud af 4 kolleger er syge - men vi fik det til at hænge sammen alligevel.

og svend, vi har haft lige dele regn og høj solskin

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-01-08 18:47

Og karen
hvad med aktie kurserne?

Min surt indtjente formue, efter mange års slid, er i dag blevet reduceret med hele 5%.

I stedet for "Chateau Neuf du Pape," må vi nu snart til at drikke "Chilevin hældt på pap"...
Svend

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 22-01-08 08:49

Tak for svaret karenD. Du fortjener poientne for der er en god gand optimisme i dig og sol

Hav en vældig god dag fra en anden optimist

Mvh SunoFisken

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-01-08 08:50

Og Tak til alle jer andre sæføli

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 22-01-08 16:43

Tak skal du have sunowich

Alting er lidt nemmere, hvis man ser lidt lyst på tingene - og Lille-røde-bil løb flot gennem syn, selv om hun er 18 år efterhånden.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-01-08 19:23

Lille-røde-bil løb flot gennem syn >>>>>>måske skal bremserne strammes lidt op.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-01-08 19:32

Hvaae eyvind er du vant til at få spam i kompostkassen siden man ikke må komme derind med flotte billeder feks

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-01-08 19:54

Hvis det er min private besked - så har den lige været et stykke tid.
Men ellers er den da åben for lækre billeder.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-01-08 20:36

>>>så har den lige været lukket et stykke tid

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-01-08 10:20

Ja ja Comprendo men så kik dog

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-01-08 12:02

Jeg har kigget på de fine billeder...................jeg vil osse ha' en sø.
Og et nyt camera - G9 eller. G7

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-01-08 23:47

Så så tør øjnene sådan får du ikke en sø du må igang med en spade hvis du har en sådan ellers er der en lille rød en herinde et sted sæføli kræver det jo osse en bid jord men det har den lille røde osse inde bag hornene hi hi så mangler du bare et kamera har vist noget fotopapir på loftet et sted og så en skotøjsæske og en nål og rolig på hånden nu

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-01-08 01:07

Jammen jeg skal bare sælge nogle af mine gamle camera så der er penge til et nyt.
Kodak retina / contaflex / boxcamera