/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
WebConfigConfigurationFile
Fra : svendgiversen
Vist : 755 gange
50 point
Dato : 18-01-08 17:01

Måske er der nogen af jer mere EDB kyndige, der kan forklare hvad meddelelsen i mit spørgsmål:
"Kan ikke komme på" under kandu, kandu betyder? Svend

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 18-01-08 17:10

Det gør det lidt nemmere http://www.kandu.dk/Spg115526.aspx

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 18-01-08 17:18

Jeg ved ikke hvor meget du selv har søgt.....men her er der en forklaring, som du selv må "oversætte", eller få nogen til at forklare.

http://en.wikipedia.org/wiki/Web.config

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 18-01-08 17:21

Yderligere, eller måske bedre forklaring
http://www.codersource.net/asp_net_web_configuration_file.html

mvh
jakjoe

Accepteret svar
Fra : Simmaster

Modtaget 50 point
Dato : 18-01-08 20:53

Det er en servemeddelse fra kandus server om at der er en fejl der gør at siden ikke kan loade, udover det står der en vejledning til administratoren af kandus server om hvordan han kan lave en custom fejlside som kan dukke op istedet for alt det tekniske som de fleste ikke forstår alligevel. Hvis administratoren laver en sådan custom fejlmeddelelse, kunne han have gjort så der istedet kom en pæn side op med kandus logo og en besked om at de har tekniske problemer og arbejer på højtryk for at udbedre dem, lidt alla den skærm man ser på tv når de har tekniske problemer

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-01-08 21:07

Tak for svaret Simmaster.

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 18-01-08 21:12

Velbekomme, altid en fornøjelse at hjælpe, hvor man kan.