/ Forside/ Interesser / Videnskab / Biologi / Spørgsmål
10  berpox 1040
Rugemor / Rugemødre.
Fra : xpatrizia
Vist : 765 gange
20 point
Dato : 13-01-08 22:38

Vi er tre piger, der skal i gang med 9. klasses projektopgave i uge 6. Vores delemne er "Rugemødre".

Vi er meget interesseret i at få et interveiw med:

- Et par der skal/har benyttet sig af en rugemor.Dels for at høre mere om emnet fra denne synsvinkel, men også om de ting man skal overveje inden man tager sådan en beslutning. Og evt. om hvordan hele processen forløb(er).

- (Selvom det er ulovligt i DK) En rugemor, der kan fortælle lidt om de føleser der sætter gang i én, når man bærer rundt på et andet pars barn osv.

.. Du/I kan sagtens være anonym, hvis det er hvad Du/I ønsker.
______________________________

Vi er også meget interesseret i at høre mere om emnet, så kender du noget til emnet eller kan du anbefale nogle hjemmesider er du meget velkommen

Kh.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 13-01-08 22:48

Selv om emnet er meget interessant, vil i ikke få nogle til at stå frem her på siden, til at fortælle om deres erfaringer.

Der har lige været to udsendelser om emnet i tv, og selv de havde svært ved at finde nogle, et par fandt de dog, men hvor hele fortagenet var fup og svindel, og et enkelt anonymt par

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 13-01-08 23:00

Citat
Vi er meget interesseret i at få et interveiw med:

- Et par der skal/har benyttet sig af en rugemor.Dels for at høre mere om emnet fra denne synsvinkel, men også om de ting man skal overveje inden man tager sådan en beslutning. Og evt. om hvordan hele processen forløb(er).

- (Selvom det er ulovligt i DK) En rugemor, der kan fortælle lidt om de føleser der sætter gang i én, når man bærer rundt på et andet pars barn osv.

.. Du/I kan sagtens være anonym, hvis det er hvad Du/I ønsker.

Hvis DR/ tv IKKE kan ? hvorfor SÅ LIGE JER............?

Prøv hellere at søg/ spørg PÅ menneske handel.
Og du får samme svar.

Ellers__________________________________--
GÅ I DE GAMLE STASI-ARKIVER/ ANDRE STEDER PÅ DENNE
første VERDEN, og du kan hente det, FRA 3´dies landes arkiver.
Tænker på Syd-Amerika__________________

Du FÅR SGU DA INGEN TIL AT PISSE PÅ ET BÅL DER IKKE VIRKER.

Men persomligt, har jeg kendt en dulle, hvis mand______
manglede penge O.S.V
Men det var vel frivilig TVANG__________

Men det kan LADE sig gøre.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-01-08 23:43

Jeg kender intet til emnet, men da jeg læste nyheder på DR, så jeg at der er en debat om emnet der, måske i kan læse jer til noget der: http://dr.dk/Debat/Debatter/Etik+og+tro.htm?strItemID=forum&action=viewcontribution&intContributionID=64557

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 14-01-08 11:33
Kommentar
Fra : SANNEprojekt

Dato : 02-03-08 20:18

hej patrizia.
Vi er to piger fra 9. klasse der er i gang med at lave en projektopgave her i uge 10.
Vi har læst her på siden at i har lavet en opgave om det samme i uge 6.
Vi tænkte at i havde noget information, eller nogle gode kontakter.
Håber i logger på og ser meddelelsen.

Skriv evt. til os på soede_strulla@hotmail.com eller sannetl_@hotmail.com