/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Årh.. Hva'... ?
Fra : molokyle
Vist : 742 gange
154 point
Dato : 12-01-08 18:18

Sker der aldri' no'et mer' ?

..eller hva' ..?

Hér har man arbejdet hårdt ...i mange dage/timer ...og?

Ingen skænderier, mudderkastning eller uløselige konflikter:

Altså; ..ud over de med disken og Kandu Teamet %-(

Hvor'n syn's I selv det går?

</ http://www.cssboxing.com/temp/serious.jpg >

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-08 18:20
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-08 18:24

Hvorfor har denne Hjemmeside f.eks. endnu ik' afskaffet sig selv?

...eller denne?

http://eilertpilarm.to/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-01-08 18:34

Kan det blive andet end kedeligt, når op til flere personer
lover at blive bedre mennesker?
Underligt at en kandidat i U S Amerika hedder Obama når
vi har en anden type der ikke lover os et godt liv, Osama.
Kan en eller anden alternativ spåtype ikke få en god historie
ud af det? En konspirationsteori med de to næsten ens navne.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-01-08 18:34

Det går rigtigt godt pt..... og nyder det lige så længe det varer

Eller vil du slås

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-01-08 18:36

sikkert nordsted1, med de to link kan smider ind,
der er da en rød klud for kandutter, fine og ufine.

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 12-01-08 18:38

Ahhh Nordsted, lige den kvinde jeg havde lyst til at rose...

Dit fredags-smil var bare kanon-godt. Emnet fortjener næsten sin egen tråd.

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 12-01-08 18:42

Citat
Hvor'n syn's I selv det går?

Altså ikk' skide godt. Jeg er lige blevet banket 3 gange i træk af en 10-årig i Kalaha

"okay skat, du må hellere gå hen og spille Heroes igen".

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-01-08 18:43

KarenD... jeg har ikke så mange snakkepoint tilbage, så hvis du har lyst, så gør du det bare... men vi ka da også komme molo i forkøbet, og spamme hans tråd

Jeg læste også en anden "vittighed", det er nok ikke en rigtigt vittighed, mere sandheden

Noget i retning af:

Er det rigtigt at mænd arbejder rigtigt meget mere end kvinder??

Ja det er, for vi kvinder gør arbejdet rigtigt i første forsøg

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-08 18:43

Hov hov Teil: Jeg har kun lovet ..i form af et nytårs fortsæt:

Citat
Jeg vil gøre et velmenene forsøg på; at blive ..om muligt? ...et endnu bedre menneske

Hjælpe andre uden bagtanke og uden forventning om belønning derfor.

Sige min oprigtige mening uden omsvøb og tilkendegive min sym-/anti- pati for personer jeg påtræffer i hverdagen.

Respektfuld lytte til andres synspunkter ..uanset hvor verdensfjerne de end måtte synes i mine øjne.

Ikke slå hårdere end kombatanten gives en fair mulighed for stadig (..uden handicaphjælpemidler), at føre et nogenlunde normalt liv fremover

Huske at rense negle.

..jeg bestræber mig på, at efterkomme ...det sidste fortsæt !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-08 18:45
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-01-08 18:49

Adrrr, altså hun både propper og synger med kage i munden, hun er godt nok uopdragen

Mon jeg liiige kan knibe et stykke (nybagt) chokoladekage ned, her efter aftensmaden.. tænke tænke.. nej jeg vente, har spist alt for meget.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-08 18:53

Mon ik' Nordsted1 ?

http://www.powersalad.com/music/images/stuffed.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-01-08 18:53

Molo....

Citat
jeg bestræber mig på, at efterkomme ...det sidste fortsæt

Hvordan går det så med at rense negle?, ka' du holde fortsættet?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-01-08 18:54

Det kan være godt med en sund og landlig appetit, men alt med måde

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-01-08 18:55

Hvad med at gi en omgang høvl til dumme spørgsmål,
såsom lektier og hvad koster det i Kenya.
Eller hvad bør jeg være opmærksom på når konen vil
købe en eller anden dum dims.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-01-08 18:55

Hej molo,
jeg kan da godt starte et nyt spørgsmål...

Selv om du ikke gik på Korsvejens Skole,
det gjorde min kone, og det præger hende endnu...

Spørgsmål følger, Svend

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-01-08 18:58

Teil, den med Kenya er pt... meget hurtig at besvarer ik?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-08 18:58
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-01-08 18:58

I det hele taget burde dumme mennesker ikke
stille spørgsmål her.
kandu opretter en mensa test inden adgang tillades.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-08 19:02
Kommentar
Fra : karenD

Dato : 12-01-08 19:02

Citat
kandu opretter en mensa test inden adgang tillades.

Ja, så fortryder jeg da lige det, jeg skrev om Kalaha Bare glem det, ikk'

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-08 19:04

En Mensa-test...

Så er der KUN 10 mennesker tilbage - hvad skulle de (vi) dog snakke om.....

Gæt selv de andre 9....

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-01-08 19:06

der findes ikke dumme spørgsmål.. kun dumme svar..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-01-08 19:07

Ok fred på jord, fandes også
http://www.youtube.com/watch?v=eLeq2vj9kcA

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-08 19:07

Du tager FEJL tilde....

Der er MASSER af dumme spørgsmål - bare kig på Kandu

Og så får man mails på alt muligt andet end det man deltager i

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-01-08 19:09

Molo, du er godt nok en lyseslukker, jeg troede det skulle være en hyggetråd

Alt det der - fedende -umoralsk og forbudt, er altså det sjoveste

Kandu opretter en mensa test, ha ha, ok nu tror jeg på storken, julemanden og så Kandutest's men heller ikke mer

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-01-08 19:11

nu tør jeg ikke stille spørgsmål mere..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-01-08 19:16

Bare rolig Tilde...

Hvis Kandu SELV skal lave testen er der vist ikke noget at frygte......

Derudover vil den først komme om 5-10 år....

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 12-01-08 19:29

Inspireret af Teils Obama/Osama kommer lige dette lynkursus i engelsk:

1. Engelsk for begyndere: (for beginners)

Tre hekse ser på tre swatch-ure. Hvilken heks ser på hvilket swatch-ur?

Og dette nu på engelsk:

Three witches watch three swatch watches. Which witch watch which swatch watch?

2. Engelsk for viderekommende: (advanced english)

Tre kønsopererede hekse ser på tre swatch-ure-knapper. Hvilken kønsopererede heks ser på hvilken swatch-ur-knap?

Det hele igen på engelsk:

Three switched witches watch three Swatch watch switches. Which switched witch watch which Swatch watch switch?

3. Engelsk for eksperter: (at the end)

Tre schweiziske hekse-kællinger, som ønskede at være kønsopererede schweiziske hekse-kællinger, ønsker at se på schweiziske swatch-ure-knapper. Hvilken schweizisk hekse-kælling, som ønskede at være en kønsopereret schweizisk hekse-kælling, ønsker at se på hvilken schweizisk swatch-ure-knap?

... og igen på engelsk:

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch three swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-01-08 19:45

godt.. så er jeg mere rolig..

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-01-08 19:50

Molokyle - måske var det en idé at lave dine css boxe i en ligth udgave.

>>>http://www.cssboxing.com/temp/serious.jpg

Så kunne man måske se hvad det er.

Ps. Hvor finder jeg en driver til mit Nvidia Gefors MX 4000

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-01-08 20:03

Citat
Jeg vil gøre et velmenene forsøg på; at blive ..om muligt? ...et endnu bedre menneske
Det sku' da nemt manner.
Fra 0 til 1 er en 100% forbedring.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-01-08 20:04

karen D
Alt det du skrev kan man ikke skrive
i ædru tilstand.

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 12-01-08 20:20

Det har du ret i, Teil.

godt jeg kun behøvede at ramme ctrl+C og ctrl+V

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-01-08 20:44

Hej molo Hjælp ser du sån ud eller er den en fra det ydre rum du har støvet op Hi hi Syns lige du sku se denne side som har været linket herind mens du har været væk men den kender du jo måske ???
Tilde! Hvis der er dumme spørgsmål som du kan bare se!! Så se lige alle de dumme svar også Jeg fandt lie et selvportræt så ka vi jo konkurere om hvem der er kønnest .Jae i er advaret nu men mine børn flygter Nu er det altså et fra når jeg lige står op det hjælper når jeg får redt håret og sån http://www.dubbdesign.com/zombie.jpg

Men ellers har du det godt ? Fra en der har fået et længere navn men ikke en ny profil Jeg har jo nok i en

Mannge hilsner og sån Fra SunoFisken Wanda

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-01-08 20:48

Ups mangler lie det første link jeg skev om her er det http://karma.dk/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-01-08 20:55

Suno wantefisk, jeg syntes din slankekur er gået over gevind

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-01-08 20:59

Nu har jeg fundet den driver til Nvidia / vista ..............jeg havde den selv men skulle bare køre den som XP.

Men dette er stadig mørkt.
</ http://www.cssboxing.com/temp/serious.jpg >

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-01-08 21:21

Det er sku altid en fornøjelse når du er i et spørgsmål NorstedVovse Og ja har tænkt på det der med slankekuren nu må det være nok slut med det bodyindbildningscenterOG Så er der da en der gider at svare- Ja det gider molo dog også altid....... Men har en fornemmelse af at ham der med sit skrivebord har nok i sig selv men er jo hans problem egentligt Har i ellers en dejlig aften ????

Sunofisken Vantefinne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-01-08 22:57

Eyvind.... jeg tror du skal være glad for at du ikke har fået en ligth udgave

Sorry molo, det var altså kun en joke

Sonufisk, jow jow, ganske udemærket, men sikken det er begyndt at blæse op udenfor, godt husene er hule

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-01-08 23:01

Hallo Wanda.. hvad har du gang i?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-01-08 00:34

Øhhh Tilde ikke forstået

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 154 point
Dato : 13-01-08 03:50

Kun sølle 7 indlæg fra selveste spørgsmålsstilleren, du har godt nok forandret dig molo eller er det alderen der trykker ha en god søndag med eller uden kandu mail

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-01-08 03:55

Citat
Ingen skænderier, mudderkastning eller uløselige konflikter:
ikke ret meget og jeg nyder det kender i den her: http://www.youtube.com/watch?v=hSZ2JZ6fw88 nå det var min skønhedssøvn jeg kom væk fra

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-01-08 06:51

Eyvind -> Det er såmen bare mit webcam der har indbygget auto-kryptering. Når billedet dekrypteres afsløres en gudesmuk mand i sin bedste alder

Sunowich (Wanda) -> Joeh... det var en dejlig aften, men så kom Ole Lukøje pludselig forbi og overmandede mig på det skammeligste

Alle ->

Jeg har bemærket at 'tonen' igen er ved at finde et acceptabelt leje hér på kandu.dk og vil derfor gerne igen deltage en smule mere aktivt i 'løjerne'. Jeg var nemlig ved at være en smule forbistret på visse ufredsstiftere, som sjældent bidrog med andet end kritik, nedladenhed og bedreviden.

Imidlertid kræver min nuværende beskæftigelse næsten al min energi, så jeg må nøjes med
sporadiske indlæg i ny og næ. I uge 4 afspadsere jeg en del af mit overarbejde, så planlæg at finde jer andre interesser end 'smalsnak' i tidsrummet 00.01 til 24.00 fra d. 20-01-08 til d. 27-01-08, da I alligevel næppe vil få indført et skrevet ord. Jeg ska' nemlig liiiige ha' tømt min buffer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-01-08 06:54

Ps. Hjemmesiden jeg omtalte Dato : 12-01-08 18:24 glemte jeg at lægge et link til

Der var naturligvis tale om denne: http://home19.inet.tele.dk/falf/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-01-08 22:04

Ha...

..og så kom's. der ingen emiler ..herfra www.Kandu.dk ..for nu- ..eller indeværende ..øjeblikses

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 13-01-08 22:44

Vent...

...se

..lyt

.og bli' klogere

</MOLOKLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-01-08 23:36

Citat
det var en dejlig aften, men så kom Ole Lukøje pludselig forbi og overmandede mig på det skammeligste
ja mon kke men du kom da i gang igen i dag jeg takker og bukker og ønsker dig