/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Opdatere add-ons/extensions
Fra : kalleanker
Vist : 346 gange
100 point
Dato : 30-12-07 13:59

Jeg benytter Firefox 2.0.0.11 og har problemer når jeg benytter funktionen "tjek for opdateringer" af tilføjelser (extensions el. add-ons).

Update manageren melder "En fejl opstod under søgningen efter opdateringer til ..." for alle mine add-ons.

Jeg har downloadet alle mine add-ons fra addons.mozilla.org

Hvad kan fejlen skyldes og hvordan får jeg det til at virke igen?

P.S. Har følgende add-ons installeret:

Adblock Plus
ColorZilla
Dansk ordbog
DownThemAll
Forecastfox
Google Icon
Google toolbar
IE Tab
PicLens
Tab Effect
Tiny Menu
United States English Dictionary

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-07 14:06

Det er da ikke dina adons du tjekker - det er da kun programmet ....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-07 14:07

Nåååå

Du tjekker i tilføjelser

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-07 14:09

Nu har jeg ikke så mange tilføjelser, men her fungerer det udmærket....

Så prøv at afinstallere dine tilføjelser og tilføj dem igen....

Kommentar
Fra : kalleanker

Dato : 30-12-07 14:42

Tak for svar...

Desværre ikke fyldestgørende (for mig) så vi lader den stå lidt endnu...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-07 15:07

Hvor ved du det fra uden at prøve ????

Kommentar
Fra : kalleanker

Dato : 30-12-07 15:37

Det må være sidste udvej... Alt for mange custom indstillinger vil gå tabt, derfor satser jeg på en anden løsning!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-07 15:45

Tja....

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 30-12-07 17:18

ja, der er enkle der ikke vil opdater på denne måde.

Prøv at højere klik og vælg besøg hjemmeside, så kommer du ind på dens hjemmeside og kan se om der er et nyt version.

Jeg har 7 stk. hvor jeg skal gøre det med.

Kommentar
Fra : kalleanker

Dato : 05-01-08 13:15

Det viste sig at være digital signatur der drillede... Den skulle lige fjernes en gang fra brwoseren, så virkede det. Digital signatur kunne tilføjes igen efterfølgende...

Kan jeg lukke denne tråd nu jeg selv fandt svaret?

Annuller spørgsmålet
Fra : kalleanker

Dato : 05-01-08 13:17

Jeg har fandt selv svaret andetsteds...