/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
(Cyklisk redundanscheck)
Fra : thyfoon
Vist : 3673 gange
500 point
Dato : 29-12-07 17:23

når jeg kopier får jeg følgen fejl hvad betyder dette hvorfor gør den og er der noget jeg kan gøre?

det er ikke mulig at kopier vts_01_2: datafejl (Cyklisk redundanscheck)

Skriv gerne i et sprog så jeg kan forstå det jeg hæver til 500 poin hvis der er nogle der kan forklare mig dette

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 29-12-07 17:42

Redundance betyder overflødig og check(tjek) men hvad det så betyder i det sammenhæng du nævner ved jeg ikke.

Håber du får løst problemet.

Godt nytår MVH chaufrat

Kommentar
Fra : cocal

Dato : 29-12-07 17:48
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 29-12-07 17:50

Hvad prøver du at kopiere fra?
og hvortil??
I hvilket sprog/program???
Svend

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 510 point
Dato : 29-12-07 17:55

Cyklisk redundanscheck betyder at checksummen i de filer du prøver at kopiere ikke stemmer overens med det faktiske antal. Det plejer at hjælpe hvis man kopierer lidt ad gangen i stedet for det hele på en gang. Er det fra et cd/dvd drev kan det vare laser hovedet der er ved at stå af.
Men prøv at søg om problemet her på kandu

http://www.kandu.dk/search.aspx?grpid=0&ss=(Cyklisk+redundanscheck&sa=7

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 29-12-07 18:24

Tak for svaret Fijala. jeg har fået fat i en anden comp og der kan jeg godt så det det virker som mit dvd drev er ved at stå af så tak

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 29-12-07 22:56

velbekomme og det er vel bare og købe et nyt drev. De koster jo ikke alverden.

Tak for point.