/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Blokeret webside ?
Fra : coehlen
Vist : 710 gange
200 point
Dato : 23-12-07 23:37

De fire andre computere på vores familienetværk, der alle kører I E, kan fint åbne webstedet www.iobit.com , men den sønnikes PC melder, at siden ikke kan åbnes. Heller ikke, hvis firewall´en slukkes.
Har prøvet at definere stedet som et sikkert sted.
Har prøvet at installere Firefox uden at overføre IE´s indstillinger.
Har prøvet at overføre installationsfilen fra een af de andre computere og installere et af Iobits programmer for så måske at kunne nå hjemmesiden via opdatering.
Men ak, - den computer vil altså ikke kendes ved den side !
Hvad kan være galt ?

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 24-12-07 00:05

Citat
der alle kører I E

6 ELLER 7
IKKE EN SIDE JEG NORMALT FORØGER MIG PÅ
FOR MEGET POPUP o:s:v

Kommentar
Fra : coehlen

Dato : 24-12-07 00:37

Både IE 6 og 7 på de andre PCér kan vise siden.

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 24-12-07 00:37

OG DEN ER IKKE LUKKET-- FOR SPAMSIDER ELLER ? SEX-SIDER
Citat
Har prøvet at overføre installationsfilen fra een af de andre computere og installere et af Iobits programmer for så måske at kunne nå hjemmesiden via opdatering.

HOLD DIG FRA DE SÅ KALDTE GRATIS-SIDER, MED SOFTWARE.
,INDER MIG OM DAGENS TILBUD, SOM REFI /// PLEJER AT lokke ANDRE MED.
DE VIRKER KUN EN DAG________ OG ALDRIH MERE.
MEDMINDRE DU TAGER EN MEGET KRAFTIG // BACKUP AF DINE INSTALL FILER.
MEN DA DU IKKE ER HACKER ??? ELLER LAVER DET SOM SÅDANT,
SÅ TAG DET SOM EN ENGANGS FORNØJELSE.
ELLER SØG HJÆLP PÅ http://www.piratgruppen.org

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 24-12-07 00:45

BTW____SORRY, MEM HVAD SÅKALFTE GODE TILBUD HAR/ HAVDE DE DER-
IKKE MEGET AF DET SKIDT VIRKER, TRÆRT-IMOD, KAN DET ØDELÆGGE.
sKAL DU HAVE NOGET DR VIRKER, SÅ SMID EN PM..........

MENER AT HUSKE, AT Spyware Defender FINDER MERE EN DU HAR,
OG FORSØGER DU AT FJERNE NOGET MED PROGRAMMET lol_____

KAN LIGE NÆVNE _____SØG PÅ GOOGLE----- TUNEUP
VIRKER 30 DAGE.

ALT DET ANDET ER STORTSET VÆRDI-LØST,
MENDMINDRE DER FØLGER SÆLGER SPTTWARE MED NED,
MEN DET ER SÅ FOR SENT, NÅR DET ER INSTALLERET

gO h___JUL

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 24-12-07 00:48

Citat
MENDMINDRE DER FØLGER SÆLGER SPTTWARE MED NED

MENDMINDRE DER FØLGER SÆLGER SPYWARE MED NED

Kommentar
Fra : coehlen

Dato : 24-12-07 00:49

Det drejer sig om " Advanced WindowsCare Personal Edition".
Mener du også, at det er "befængt" ?

Kommentar
Fra : coehlen

Dato : 24-12-07 01:19

Advanced WindowsCare Personal Edition er et gratis program, som man som privatperson frit og gratis kan downloade. (Ligesom AdAware og Spybot).
Der er altså ikke tale om at snyde nogen for noget.
Det er ikke en tråd om gratisprogrammer, men et spørgsmål om en internet-indstilling i computerens browser(e), som volder os problemer i forhold til at besøge een bestemt webside.

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 24-12-07 01:59

Citat
Ligesom AdAware

HELLER IKKE ET PROGRAM JEG VILLE BENYTTE MIG AF_
SÅÅBEN DINE INTERNET FORBINDELSE/R OG HÅB PÅ DET IKKE
KUN ? ER DIN FIREWALL DER BLOKKERER FOR TRAFIK

ELLERS KLIKKER DU ØVERTS I DIT BROWSER VINDUE_FUNKTIONER/
INTERNETINDSTILLINGER / UNDER SIKKERHED / +ALT ANDET

OG SÆTTER DET, TIL HVAD DU VIL TILLADE.
DER KAN KØRES SCRIPTS OG AKTIVE X_____
OG ANDRE USIKRE FORBINDELSER.

Der kommer sikkert en - der kender lidt mere til det, end mig

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-12-07 02:41

Og der installeres alt muligt lort såsom capslock der sætter sig fast på et vist tastatur.

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 24-12-07 03:26

Citat
Og der installeres alt muligt lort såsom capslock der sætter sig fast på et vist tastatur

Det har JEG aldrig nævnt__mrn billigt / GRATIS
NO WAY_________
sELV ''REFI´S'' ER DER LUS OG LOPPER I.
OG DE FLESTE ER hackede PROGRAMMER DE FÅR
GRATIS FRA UDBYDER/ EREN, MED INDVYGGET POPUP TIL ANDRE SIDER
OG KAN/ FÅR MAN PROGRAMERNE TIL AT VIRKE MERE END 1 GANG
SKAL MAN BERAGTE SIG SOM heldig + UDEN SPYWARE.
DA DU SOM REGEL KUN KAN AKTIVERE DISSE PROGRAMMER 1 GANG +
NÅR DU ER PÅ NETTET.
PÅ NÆSTEN ? ALLE ''REFI´S'' BLIVER MAN OMSTILLET TIL EN ANDEN SIDE,
OG HAR I IKKE LAGT MÆRKE TIL DET__________FÅ EN FIREWALL DER VIRKER-
MIN GÅR AGURK DE PAR GANGE JEG HAR PRØVET PROGRAMMER FRA DEN SIDE

IKKE FOR AT GENERE // REFI// men ???
HAR DU SELV PRØVET AT INSTALLERE _ MERE END ENGANG.
JEG KAN IKKE_______

Kommentar
Fra : coehlen

Dato : 24-12-07 04:07

Lad være med at bruge MIN tråd til at lege hanekyllinger i, - plz

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-12-07 06:54

Er det dette du har prøvet coehlen?

I IE7's browsermenu:

Funktioner -> Internetindstillinger -> ..fanen; Indhold -> klik; Klassifikationsfilter [Aktiver..] -> ..fanen; Godkendte websteder ..indskriv adressen i; Tillad dette websted [Altid] -> [Ok]

Har du også prøvet samme steds (..i Indhold) at vælge; [Nulstil SSL-status], da mange af deres services benytter sikre forbindelser:
Citat
When we transmit highly confidential information (such as a credit card number or password) over the Internet, we protect it through the use of encryption, such as the Secure Socket Layer (SSL) protocol.

Virker dette ikke så er din søns IP måske blevet 'bannet' fra sitet pga. misbrug?

De logger ikke alene IP'en, men også et hav af andre private oplysninger til brug for identifikation af deres brugere: http://www.iobit.com/privacy.html

</MOLOKYLE>