/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hmm mystisk
Fra : Sunowich
Vist : 855 gange
100 point
Dato : 14-12-07 21:26

hej har modtaget denne mail i min kandu post og syns den er "underlig" andre der har modtaget den og om der er noget Lusk med den
Hello dear,
Fra : lindababy01

Dato : 14-12-07 11:54

--------------------------------------------------------------------------------
Hello dear,
how are you today i hope that every things is ok with you as is my pleassure to contact you after viewing your profile which really interest me in having communication with you if you will have the desire with me so that we can get to know each other better and see what happened in future. i will be very happy if you can write me through my email for easiest communication and to know all
about each other,here is my email (lindababy41@yahoo.com)
i will be waiting to
hear from you as i wish you all the best for your
day.
yours Miss linda
--------------------------------------------------------------------------------
Afslut debat

Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-12-07 21:27

Det er ikke en person jeg kender eller hatr snakket med ????
Mvh Suno og god jul til jer alle sammen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-12-07 21:31

jeps 200.000 andre har fået den.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-07 21:31
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-12-07 21:35

ok har lie logget på og ikke set alle indlæg

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 110 point
Dato : 14-12-07 21:48

og jeg er en af dem.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 14-12-07 21:49

Yes, hun er vild sød og let at snakke med og Lindapigen står på Valby station på ulige datoer og bare venter på dig...hun er iført et let dress, som uvilkårlig vil forføre dig (hun pisse fryser)...hun siger dit hul eller dit...og du svarer dit...hun kører til endestationen og siger Fuck my Ass din lille laban til Sunowich og du får a hell of a evening.....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-12-07 21:55

Ziggy gå hjem og sov den ud sludderhoved
God jul Suno

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-12-07 22:20

Ladvære at skrive til den oplyste mail adresse, "hun" har snøren ude allevegne jeg har foreløbig fået tre opfordringer Miss Linda

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 14-12-07 22:37

O.v.n er klog så lyt til til denne..enhver anden ville være gået lige i fælden og responderet ...uhh

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 14-12-07 22:46

Det er en ganske almindelig spammail, i daglig tale kaldet

Engelske kontakt annoncer.

Så en udsendelse for ikke længe siden, om mænd der bliver lokket af lignende, og ofte er det unge mænd, der på forskellig vis, vil have penge ud af en.

Havde du fået den pr. snailmail havde det heddet et Nigeria brev.

At reagerer på noget sådan, og selv give dem sin mailadresse, er det samme som at "forære" ens Dankort væk, med kode.

Venlig hilsen

vedikkealt

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 14-12-07 22:58

Citat
Havde du fået den pr. snailmail havde det heddet et Nigeria brev.
Snailmail...almindelig post i postkassen...hvem har dog modtaget Nigeria-mails af denne vej

Du forærer ikke andet end din mail-adresse..som er ganske anonym og kan ved en enkelt klik ekspedere denne til spamkrukken...men problemet er bare, at din adresse (mis-) bruges af andre med samme formål

Citat
At reagerer på noget sådan, og selv give dem sin mailadresse, er det samme som at "forære" ens Dankort væk, med kode.
vedikkealt ...forklar venligst..

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 14-12-07 23:12

Hej ziggy99

Fed humor, at du har valgt at misforstå det med Nigeria brevene.

Men forklaringen på det med Dankortet er....

Reagerer man på disse Engelske "tiggerbreve" bliver man bombarderet med indsmigrende mails, og er man så naiv at blive HUG på de billeder, af små kanøjsere, som hurtigt indgår i lejen, så er der ikke langt igen til Dankortet.

Hørte i radioen, så sendt som i sidste uge om en stakkels skolelære, der indtil nu havde sendt næsten en halv mill. Euro, efter at være blevet fanget i et sådant arrangement.

Men summa sumarum, man skal bare slette noget sådant, jo hurtigere jo bedre, og det hjælper ikke en hylende fis, at aktiverer ens Spam filter, da der indledningsvis bliver brugt en ny mail adresse hver gang.

Venlig hilsen

vedikkealt

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 14-12-07 23:41

Jamen hvad er "Snailsmails" i din termologi?

...og din pointe er, at man skal slette alle mails der må betegnes som spam...og ikke tro på kvinder som vil have tilsendt penge....hvilken klogskab der dog udspringer fra hjernebarken....man er målløs og i den grad beriget udi web-verdens farer og faldgruber..1000 tak

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-12-07 23:48

Ja, vi er mange der har fået samme besked, op til flere gange.......og den lille Linda kan åbenbart ikke finde ud af, om det er mænd eller kvinder hun forsøger at få på krogen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-07 23:57

godt

Jeg har ikke fået den "spammail"

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 15-12-07 00:05

Jeg tror, at LindaBabe har forelsket sig i mig, for trunten har beriget mig med tre mials med det samme budskab.

Men KanDu kaartoteket er åbenbart hacket og de ikke visuelle oplysninger er tilgængelige, så jeg må henstille til, der logges af, før du eventuelt besøger din netbank!!!, da du selv om du iikke har reflekteret vil blive fulgt til dørs
Ziggy99

Kommentar
Fra : iah

Dato : 15-12-07 00:53

Jeg har heller ikke fået den Spammail...

MEN derimod en halv million Kandu SPAMMAIL som denne!

Så stop det dog

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-12-07 02:00

Citat
Men KanDu kaartoteket er åbenbart hacket og de ikke visuelle oplysninger er tilgængelige

Tror jeg nu ikke

Det er jo ikke ligefrem mails, men private beskeder via det interne pb-system der benyttes.

Og fordi en "kontaktsøgende missLinda" opretter en profil og sender en enslydende pb til en række Kandubrugere, fortæller jo ikke at noget som helst er hacket eller at oplysninger er tilgængelige

Hvis nogen får "mail" fra miss Linda, er det jo nok bare Kandus eget mail-servicesystem, som sender en mail når der er nye beskeder.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-07 09:18

"Dova"....

Du må ind og læse ALLE de andre indlæg i de andre spørgsmål.....

Teksten er OGSÅ kommet via Kandumail om "der er kommet en kommentar" og den er der INGEN der umiddelbart SELV kan skrive i.....

http://www.kandu.dk/spg113864.aspx

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 15-12-07 11:07

Jeg har også fået den, og har nu for første gang blacklistet en bruger!

Tør jeg klikke på "afslut debat" - eller skal jeg bare lade som ingenting?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-07 11:14

Forventer du da "linda" svarer dig

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 15-12-07 11:25

refi -

Du skal da ikke moppe, fordi man lader sig rive med af en tråd...

Jeg gider da bare ikke risikere et hav af den slags mails.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-12-07 11:26

Ysseven

Det hjælper ikke at blackliste brugeren. Du skal fravælge private indlæg i din profil. De brugere, som du ønsker skal skrive til dig i private indlæg, skal du så oprette som favoritbrugere.

Du kan roligt afslutte "debatten"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-07 12:15

Sorry "Ysseven" det var skam ikke ment i nogen ond mening....

Kommentar
Fra : iah

Dato : 15-12-07 13:42

Du skal da ikke moppe, fordi man lader sig rive med af en tråd...

Nå har du været ved at bone gulvet?

Eller er du blevet mobbet?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-12-07 14:08

Øv...

..hvorfor jeg mon ikke modtager sådanne erotisk tillokkende tilbud?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-12-07 14:10

Citat
Private indlæg til dig

side : 0 af 0

--------------------------------------------------------------------------------
Du har ingen private indlæg i din indbox.
--------------------------------------------------------------------------------
[0-0] af 0 side : 0 af 0

Private indlæg fra dig

side : 0 af 0

--------------------------------------------------------------------------------
Du har ikke nogle private indlæg i din sendt bakke.
--------------------------------------------------------------------------------
[0-0] af 0 side : 0 af 0

Private afsluttede indlæg

side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-12-07 14:12

Det er fordi ans har ret

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=113962#1281929

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-12-07 00:07

Jamen kæreste molo får du slet ikke nogen kærestebreve, synd for dig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-12-07 16:41

o.v.n. -> ..hvisker: Joeh...

Jeg har da modtaget denne uforbeholne kærlighedserklæring hos dating.dk!

Citat
Brev fra: sky_friend_girl
Emne: Hello dear friend!

Hello dear friend!
Your structure has interested me and I have decided to write to you.
My name is Tatyana. I on this site for the first time.
As well as many other people I try to find second half.
And what you search on the Internet?
If you want to learn about me more write on mine E-Mail-

Taynaognya@narod.ru

As you can leave the E-Mail on this site.
I wait for your message.

P.S.
Hallo den allerkrest bekendt!
Jeres opbygning har interesserede mig og Jeg har afgjort hen til henvende sig til jer.
Mig benvne er Tatyana. Jeg herpa arbejdsplads nemlig den i forste omgang.
Ligeledes nemlig mange andre Jeg prove hen til hitte other halv.
Og hvad jer ransage oven pa den Indre?
Selv om jer ville gerne lre omkring mig flere skrive om min E - Indlevere -

Taynaognya@narod.ru

Nemlig jer kunne afga den E - Indlevere herpa arbejdsplads.

Jeg afvente jeres besked.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 20-12-07 21:37

Tak for svaret trimare46.