/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Adressefelt
Fra : PS.BMW
Vist : 577 gange
100 point
Dato : 09-12-07 08:11

Efter at have hagy Google toolbar på min PC er adressefeltet forsvundet.
Google toolbar har jeg slettet, men kommer ikke tilbage til standardopsætning, hvor adressefeltet lige under værktøjslinen plejer at ligge.
Hvis jeg vil på et sted kan jeg kopiere en HTTP adressen, men har ingen sted at sætte den ind.
Jeg vil blive meget glad for hjælp til at få feltet retur.
Mvh.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 09-12-07 08:40

Åbn Explorer - gå ind i vis under værktøjslinie - marker adresse så der kommer et flueben.

Kommentar
Fra : PS.BMW

Dato : 09-12-07 09:19

Det er prøvet, og der er flueben, men den er ligeglad.

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 100 point
Dato : 09-12-07 09:22

Højreklik helt oppe i det blå felt (menulinjen) og klik på, gendan. Du kan yderligere prøve at gå i Funktioner.
Åbn internetindstillinger. Klik på, avanceret. Forneden klikker du så på,
gendan standardindstillinger

Kommentar
Fra : rootyphp

Dato : 09-12-07 09:31

Fjern Internet Explorer og erstat med markedets bedste -> FireFox.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-12-07 09:36

Er du sikker på det er en browser du har åben..... ?????

I så fald kunne det være rart at vide HVILKEN vi taler om....

Kommentar
Fra : PS.BMW

Dato : 09-12-07 09:59

Microsoft internet explorer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-07 09:59

ehm - noget siger mig du kører IE 6 - er det korrekt ???

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 09-12-07 10:22

Ja,hvis du køre med IE 6,hvorfor så bare ikke hente IE7,så er din adresse-felt der nok igen

http://www.microsoft.com/danmark/windows/downloads/ie/getitnow.mspx

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-07 10:30

mit spørgsmål om det var IE6 var fordi - hvordan hulan fjerne man adresselinjen i IE7 ????

Kommentar
Fra : PS.BMW

Dato : 09-12-07 10:32

Har løst problemet, ved et tilfælde kom jeg til at trække i værktøjslinien og vups kom den.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 09-12-07 10:32

Jeg ved det ikke miritdk,jeg bruger kun firefox og har ikke engang IE7,gider heller ikke at download den,når jeg aldrig bruger den

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-12-07 10:33

ps.bmw - så kører du ie6

Godkendelse af svar
Fra : PS.BMW

Dato : 09-12-07 10:37

Tak for svaret jangchr.
godt forsøgt
mvh