/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Opdatere RgGuard i I.E.
Fra : o.v.n.
Vist : 490 gange
100 point
Dato : 03-12-07 02:12

Jeg har RgGuard installeret i både Firefox 2 og Internet Explorer 7, Firefox er min foretrukne men en gang imellem åbner jeg Internet Explorer og RgGuard gør opmærksom på at der er en opdatering, jeg henter den og klikker på Install now, men så åbner Firefox og opdateringen bliver installeret der, hvordan får jeg opdateret RGGuard i Internet Explorer

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 110 point
Dato : 03-12-07 02:15

Den installerer nok kun i standard browseren, så måske gør det tricket, at gøre IE til standard imens du installerer opdateringen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-12-07 03:47

Det hjalp ikke forsøgte at opdatere, nu åbner Firefox ikke, men der åbner en ny fane i Internet Explore med RgGuards hjemmeside, jeg har hentet filen der hedder RgGuardSetup 1.1.49.49 forsøgte at installere men fik følgende fejl: http://peecee.dk/?id=82516 forsøgte så at reparere, samme resultat, derefter lod jeg installeren fjerne RgGuard, forsøgte så at installere igen, nu kan ingenting lade sig gøre der er flere genstarter imellem forsøgene, om det kunne hjælpe men nej, ingen RgGuard i Internet Explorer og der har ingen gule linjer været undervejs, hvad gør jeg ? Sover på det og håber en af jer har løsning

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-12-07 03:53

På en eller anden måde er den der alligevel, efter endnu en genstart får jeg igen besked om at der er en opdatering, men RgGuard vises ikke på værktøjs linjen nu vil jeg sove og håbe på hjælp fra jer

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-12-07 11:00

Tak for svaret stl_s. endelig lykkedes det jeg har i nogle dage haft Internet Explorer som standard browser, hver dag kom der besked om at der var en opdatering, og derefter forsøg på at opdatere, nu i dag kom der midt i forsøget, en besked om at der manglede noget Visual C++, efter at det var installeret kunne jeg opdatere

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 06-12-07 17:04

Ah okay. Det var da godt, at den endelig kunne fortælle dig det.