/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Trustpilot?
Fra : dogvillestar
Vist : 601 gange
10 point
Dato : 23-11-07 07:22

Kigged i Tips, og så denne her - http://www.trustpilot.dk/ - installerede den for at se hvordan den fungerede, sådan som mange pc interesserede gør!

Men efter installation blev min Firefox utrolig sløv og langsom, og gik fra et ram forbrug på ca. 100 mb op til 192mb !!!
Min 'Normale' Firefox session er på 8 åbne sider i faneblade!

Andre der har observeret det samme ?

/Torben

Accepteret svar
Fra : chaufrat

Modtaget 10 point
Dato : 23-11-07 09:47

Hej jeg har installeret Trust pilot på Firefox og IE. Begge mine browsere virker fint og opfører sig normalt ved brug.

Prøv at afinstallere for at se om det hjælper, hvis ikke så er det jo ikke programmet men noget andet der er årsag til dit problem.

Håber du får løst dit problem.

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : alka

Dato : 23-11-07 10:24

Jeg har kørt problemfrit med programmet i et par måneder.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-11-07 13:58

Jeg har forsøgsvis installeret i Firefox, intet unormal er observeret

Godkendelse af svar
Fra : dogvillestar

Dato : 24-11-07 06:01

Tak for svaret chaufrat.

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 24-11-07 09:35

Selv tak