/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
åbne vedhæng
Fra : peteralf
Vist : 458 gange
25 point
Dato : 21-11-07 12:49

Når jeg får en mail med vedhæng som har betegnelsen pps
kan jeg ikke åbne vedhænget.
Jeg kan forstå at man skal ha' PowerPoint.....men det har jeg ikke.
Hvad skal jeg så gøre for at åbne dette?
PA

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 21-11-07 12:58

Du kan prøve at kigge her http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=048dc840-14e1-467d-8dca-19d2a8fd7485&displaylang=da

Her er det muligt at hente en Power Point viewer. Den burde løse dit problem.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-07 13:26

thomas har ret - du behøver overhovedet ikke at installere selve powepoint for at kunne se pps filer - powerpoint wieveren er langt nok - men vær forsigtig med hvad du åbner

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-11-07 14:31

Hvis du ikke direkte ved at du får en pps fil fra en ven..................så lad den ligge.
Der kan følge snavs med en pps fil.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-07 14:38

tjah - er det for eks matrix.pps så bare smid den ud - det er en hoax !

http://www.virus112.dk/dk/news/hoax/gammel_hoax_dukket_op_igen.html

ps luk aldrig noget op du ikke kender - især hvis det er fra nogen der normalt ikke ville sende sådan noget - eller kontakt vedkommende for at høre om der er sendt den og den mail

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-11-07 14:42

Hos mig og minne kumpaner foregår det altid sådan:

Først en mail om at der kommer en mail med vedhæftede ting.
Og så kommer mailen med det vedhæftede.

Besværligt.........................................ja men der kommer ikke noget snavs.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-07 14:43

superduber e.c - gid flere ville lære det

Kommentar
Fra : peteralf

Dato : 21-11-07 14:54

Alle-tiders råd
Den giver jeg straks videre til alle mine mailkontakter
Tak Tak Tak
PA

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-11-07 15:31

Jeg glemte lige, at hvis den første mail ikke kommer - så ryger den med det vedhæftede ud.
(men det siger vel sig selv)