/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Google earth
Fra : pinds
Vist : 574 gange
300 point
Dato : 20-11-07 17:19

Hej

Har lige installeret det sidste nye google earth, men kan ikke få det til at virke. Når jeg forsøger at åbne programmet gir skærmen et lille glimt og ikke mere, så jeg tror det er grafikkortet der er skyldig.
jeg har et Nvidia geforce fx 5500 og jeg har lige opdateret det.

Maskinen er en Hp pavilion med xp og 1 g ram. Alt opdateret med nyeste updates.

ideer ønskes

per

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-11-07 17:28

- burde virke, afinstaller og prøv igen. Husk at du skal være på nettet når du kører Google Earth...

Kommentar
Fra : pinds

Dato : 20-11-07 17:41

har afinstalleret og installeret igen to gange og er på nettet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-07 17:45

Kan være du har noget blokering i din sikkerhed......

Kommentar
Fra : pinds

Dato : 20-11-07 17:51

kan ikke se der skulle være blokkering

har prøvet med firewall deaktiveret hjalp ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-07 18:05

Så er vi lidt tilbage ved "scratz" - Det burde virke.....

Kommentar
Fra : pinds

Dato : 20-11-07 18:13

ja. jeg prøver med en ny afinst. og så går ind i regedit og ser om der ligger noget tilbage som jeg kan prøve at slette og så forfra !!

det var først da jeg installerede den sidste nye version at det gik galt. Før virkede det

Kommentar
Fra : pinds

Dato : 20-11-07 19:51

har nu haft afinstalleret, renset osv. geninst. også prøvet en ældre version duer ikke.

????????????

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-11-07 19:54

Kør CCleaner inden du installerer igen

Kommentar
Fra : pinds

Dato : 20-11-07 21:56

pokkers. Ccleaner hjalp heller ikke????????

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 21-11-07 11:15

Hvor hurtig er din internetforbindelse? Hvis den er langsom fx. som et modem eller lidt hurtigere, så kommer man ikke så langt.

Kommentar
Fra : pinds

Dato : 21-11-07 15:42

har en 4 mb forbindelse, så det skulle være ok.

Tænker på om det kan være konflikt med et andet program og hvis er det så muligt at se det nogen steder.???

Kommentar
Fra : pinds

Dato : 21-11-07 23:46

har lige prøvet det hele igen med slette. Ccleaner geninst osv. men det vil ikke.

I fejlsikret tilstand starter programmet op. ???????

Kommentar
Fra : didken

Dato : 22-11-07 00:04

FÅ en der VIRKER = EVIGT

Kommentar
Fra : pinds

Dato : 22-11-07 11:59

ja ja det e godt, men den jeg har downloaded er den gratis og det har da altid virket.

Kommentar
Fra : pinds

Dato : 24-11-07 22:12

hjælp søges stadig. point forøget

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-07 02:02

Kører du OpenGl eller DirectX versionen?

Jeg har hørt en fugl synge om, at DirectX versionen med laveste settings og safe mode skulle løse problemet.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-07 02:05
Kommentar
Fra : pinds

Dato : 25-11-07 19:46

jeg har prøvet både open gl og directX

hvor skal jeg ind for at ændre på directX

Kommentar
Fra : pinds

Dato : 01-12-07 20:06

ok sidste forsøg inden jeg lukker.

har prøvet at inst. på lille gammel comp, med ikke særlig stor grafik kort og slet ikke opdateret. Her virker det så det er underligt at kravene skulle være så store. Det er sådan at skærmen er fra før xp og der er ikke lavet drivere til xp for denne skærm. Ofte når jeg trækker en mappe er det som om at der er flere skærme oven i hinanden, som om opdateringen ikke kan følge med