/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Cloning af HD
Fra : Lionje
Vist : 578 gange
100 point
Dato : 19-11-07 15:30

Det er nok ikke den helt rigtige rubrik at spørge i. Men hvilket program kan anbefales til at tage en kopi af hele harddisken, incl styresystem. Kort sagt ALT, så man kan tilbageføre programmer, mailsystem og filer, så man kan køre videre, feks med en ny harddisk.
venlig hilsen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-11-07 15:31

Norton Ghost

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-11-07 15:34

- nemli'

Accepteret svar
Fra : mjbest

Modtaget 110 point
Dato : 19-11-07 15:41

Jeg bruger også selv Ghost, og det virker.. men hvis du vil have en simpel løsning og spare nogle penge, så brug det gratis HDClone:
http://www.miray.de/download/sat.hdclone.html

/ MJ

Kommentar
Fra : kj

Dato : 19-11-07 15:42

Norton Ghost, har jeg brugt mange gange, uden svigt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-11-07 15:57

Brugerr denne - den er "open"source" og derfor GRATIS.....

http://selfimage.excelcia.org/

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-11-07 16:01

Jeg har brugt Drive Image i mange år men er gået over til Norton Ghost fra symantec.
Ghost 11 kan også lave image af en Linux partition (total)
Men jeg kører den fra en CD-rom så der ikke bruges nogen batch-fil men arbejder direkte på drevet.

Kommentar
Fra : helgec

Dato : 20-11-07 19:15

http://www.helgec.dk/livecd.html Klik på linket "Sådan bruges funktionen dd"

Godkendelse af svar
Fra : Lionje

Dato : 23-11-07 18:57

Tak for svaret mjbest.
Også tak til jer andre