/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE7 langsom til at åbne...
Fra : sparx
Vist : 532 gange
50 point
Dato : 07-11-07 17:59

Har installeret IE7.

Når jeg starter browseren første gang efter en reboot/opstart, tager det 1-2 min. før den viser min startside. Herefter kører det med normal hastighed.
I statusbaren står der: websiden fundet... men der sker intet og der er ingen trafik over min firewall. Problemet eksisterede ikke med IE6

Er det et kendt problem???

Kommentar
Fra : sparx

Dato : 07-11-07 18:10

i fanebladet øverst står der: opretter forbindelse...

i statusbaren: et sort ur og teksten: webstedet blev fundet. Venter på svar...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-11-07 18:20

Tjek lige din opsætning......

Det kan være den vil "rundt" og loade en masse.....

Meeeen min erfaring er nu også at den er mere "sløv" end 6eren.....

Kommentar
Fra : sparx

Dato : 07-11-07 18:44

hvad skal jeg checke i opsætningen??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-11-07 18:46

Det hele.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-07 18:52

Hvilken 'startside' sparx ???

Det kunne jo tænkes det var dér; 'hunden' lå begravet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : sparx

Dato : 07-11-07 21:03

molokyle, men så burde problemet vel også have været der i IE6?

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 07-11-07 21:25

Ak ja, IE7

Har selv problemer med det... Prøv at gå ind og admistrer dine tilføjelsesprogramer... Måske sløver et af dem IE!

Funktioner->Admistrer tilføjelsesprogrammer->Aktiver eller deaktiver tilføjelsesprogrammer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-07 04:49

Først henter og kører du TweakNowRegCleaner: http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html

Fjern alt hvad som er mærket : Safe to delete ..efter du har scannet.

Derefter henter og kører du: http://windowsxp.mvps.org/IEFIX.htm

Nu skulle IE fungere normalt igen

Hvis ikke..? Så har du muligvis reddet dig noget snavs. Prøv at fjerne det med denne on-line Spyware scanner: http://www.spywarefri.dk/spywarefri-onlinescan.htm

</MOLOKYLE>