/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Problemer med SSL forbindelse
Fra : dennisdahl
Vist : 488 gange
400 point
Dato : 25-10-07 17:15

Hej

Når jeg vil logge ind på min netbank (som jo kræver SSL forbindelse), så kommer
der en fejlrapport og spørger om jeg vil sende denne til microsoft osv.
Mit spørgsmål er så HVORFOR kommer denne meddelse ???
Det er kun på denne hjemmeside den er gal, alle andre sider virker fint.

Er der noget opsætning der er forkert (router-firewall, noget andet der spærrer)

Det kunne være dejligt hvis der er nogen andre der har prøvet samme problem
og lige har løsningen ved hånden.

Jeg har internet version. 6,0 installeret. Banken er Nordea.

mvh

Dennis

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-10-07 21:01

Har du installeret java.

Kommentar
Fra : dennisdahl

Dato : 25-10-07 21:42

Ja det har jeg. Det er også det der virker underligt. Har lige geninstalleret java idag.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 200 point
Dato : 25-10-07 21:58

Gamle java versioner er slettede ?

Kommentar
Fra : disken

Dato : 26-10-07 11:18

Citat
Mit spørgsmål er så HVORFOR kommer denne meddelse ???

Fordi det er Windows.

Ellers åben dit BROWSER vindue og klik på FUNKTIONER - internet indstillinger
AVANCERET - under sikkerhed,
se om der er sat fluben ved brug af SSL
Ellers prøv at gendanne indstillingerne.
Det kan også være du skal give tilladelse til Cookies, men tvivler.

Kommentar
Fra : dennisdahl

Dato : 26-10-07 16:56

Hej

Jeg fandt ud af at jeg havde Internet vession 7,0 istedet og det var dette der var problemet.
Det hjalp da jeg afinstalleret version 7,0 og kørte med 6 igen.

mvh

Dennis

Godkendelse af svar
Fra : dennisdahl

Dato : 26-10-07 16:57

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-10-07 17:07

Ok godt det kører igen.