/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Sleeping internet access
Fra : snegomnesha
Vist : 364 gange
40 point
Dato : 04-02-03 21:04

Hej
Jeg anvender IE vers. 6.00.........
SP1

Hvorfor har jeg ventetid, når jeg i adresselinien angiver en siteadresse og klikker på GO,
jeg har ADSL speed 1024/512.
???

Kommentar
Fra : Bindel

Dato : 04-02-03 21:20

Har du tjekket din hastighed ?

Prøv fx.

http://www.internetkvalitetsguide.dk/StreamSpeed_Download_About.asp

MVH

OB

Accepteret svar
Fra : benkvist

Modtaget 50 point
Dato : 04-02-03 21:38

Hej.
Der er også den mulighed at dine "midlertidige internet filer" og dermed også den CACHE der er af "gamle" sider er for stor.
Når du anmoder om en side, gennemløber IE denne oversigt over gamle sider, og indlæser evt fra denne (måske delvis).

Derfor kan en stor cache bevirke lang svartid. Specielt er dette mærkbart, hvis man har en stor harddisk, og pladsen til cache er tilsvarende stor, og computeren ikke er alt for hurtig.

Du kan justere disse indstillinger i IE. Det er ikke sjældent man støder på en mappe til midlertidige filer på både 40 og 50 MB. Det er nok alt for stor. En str. på max. 10-20 MB er normalt MERE end rigeligt. Men det skal du selvfølgelig overveje med dig selv.

Der kan selvfølgelig også være fejl i installationen af IE. Prøv evt. også at installere en anden browser??

mvh.

BenKvist

Godkendelse af svar
Fra : snegomnesha

Dato : 04-02-03 23:04

Tak for svaret benkvist.
det var en pletter.

Kommentar
Fra : snegomnesha

Dato : 04-02-03 23:06

Hi Nendel
OK- side, TDC leverer for en gangs skyld valuta for pengene...

tak for din deltagelse...

vh