/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
http://www.kandu.dk/tip16699
Fra : refi
Vist : 862 gange
500 point
Dato : 08-10-07 20:04

http://www.kandu.dk/tip16699.aspx

Inden jeg får skyld for at "gafle"

Men e.c - hvor har du ret.....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-10-07 20:13

Tak Refi - og hvor er det rart med flere profiler, når du laver sådan et spørgsmål.
E.c vil helst ikke ind og hente point her.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-10-07 20:35

Efterhånden er disse pointuddelingsspørgsmål minimeret EN DEL.....

Det er da helt i orden når der laves den slags i forbindelse med fodbold eller andet sjov, men det er desværre ikke altid tilfældet....

Og jo - jeg kan da godt finde på at deltage - men det er nu lidt tilfældigt.....

Men at hele Kamdu´s pointsystem er helt af lave kan der vist ikke herske tvivl om, men man er tilsyneladende IKKE indstillet på at ændre det til noget brugbart....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-10-07 20:37

Sandelig siger jeg dig, du har ramt et ømt punkt i
min samvittighed.
Ha en nice dag i det gode oktobervejr.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 08-10-07 22:35

Det sker jo også kun fordi den sen udviklede og særdeles retarderede 3773 til stadighed udstiller sin latterlige intellektuelle mindrebemidlede barnlighed.

Accepteret svar
Fra : CCjunior

Modtaget 500 point
Dato : 08-10-07 22:48

Det tip var en personlig mening og IKKE et tip. Derfor burde der være mindst en som kom med sit sædvanlige lort om at det var uden for kategori eller lign.

Hvis jeg skriver det samme tip om 2 måneder, så får jeg røv stjerner.
Ikke at der er nogen der opfører sig som konger, men der er nogen der behandler de " aktive " herinde med en underlig form for forhelligelse. ( hvis i forstår hvad jeg mener )

For at et tip skal bedømmes retfærdigt, burde den der tippede forblive annonym indtil alle stjerner er givet. Ellers er der svage sjæle der lader sig påvirke af hvem personen bag tippet er.

Hvis jeg havde haft mulighed for at bedømme tippet, havde det sq fået kniven..

Junior i agresivt humør

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 09-10-07 08:08

Citat
intellektuelle mindrebemidlede barnlighed

En ny vending,som jeg grubler over og ikke helt forstår.
Men det er måske for at jeg er:
Citat
intellektuel mindrebemidlet

intellektuel = Barnlig ????????

Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-10-07 08:16

Citat
Junior i agresivt humør

Det er du da velkommen til at være

Det der gjorde udslaget fra min side var mere den sarkastiske humor hvormed JEG tror det var lavet....

Som sagt syntes jeg da det er helt i orden at der af og til kommer den slags spørgsmål hvis der vel og bemærket er noget LOGIK i det der laves....

Men Kandu er jo selv skyld i det sker og formålet har jeg lidt svært ved at se....

Der er INGEN der får mere ud af flere point (hvad der er mange der tror)...

Beviser på det modsatte ønskes gerne....

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-10-07 08:35

Anskaf et børne filter og læg kandu ind i filteret og i har ingen problemer mere fred vil lægge sig over landet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-10-07 11:14

CCjunior - det kan da godt være, at det mest var en personlig mening.
Og måske er det bedre at lave det som et debatoplæg.

Til gængæld slipper man så for en masse mudderkastning.

Men jeg tror nu ikke, at bedømmelserne gives ud fra de kriterier som du nok tænker på:
Citat
Ikke at der er nogen der opfører sig som konger, men der er nogen der behandler de " aktive " herinde med en underlig form for forhelligelse. ( hvis i forstår hvad jeg mener )

For jeg er da temmelig uenig i mange ting med dem der har bedømt. Så jeg tror det nok er deres oprigtige vurdering/mening.

Eyvind/e.c

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 27-10-07 15:14

Tak for svaret CCjunior.
Citat
Hvis jeg skriver det samme tip om 2 måneder, så får jeg røv stjerner.

Så er der da lidt trøst....