/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
skilsmissehus
Fra : edith1968
Vist : 566 gange
50 point
Dato : 27-08-07 10:42

Er det rigtigt at et hus skal "renses" efter en skilsmisse.

Hvordan gør men dette?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-08-07 10:45

Sikke da noget fis,............. to mennesker bliver skilt, har et sagesløs hus da ikke noget med at gøre.......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-08-07 10:49

Selvfølgelig skal det da renses - særlig hvis det skal sælges......

Man gør da rent efter sig....

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 27-08-07 10:49

Om det er rigtigt???

Aw, den var værre!!

Jeg har svært ved at forestille mig, at det ligefrem skulle være nødvendigt. Men intet er da umuligt....

Men man kan da altid fyre en røgelsespind af i rummene - det "skulle virke" rensende. Og det dufter så rart bagefter. Så har man da fået lidt ud af det.

Vaxen

Kommentar
Fra : me67

Dato : 27-08-07 11:12

Smid et par hvidløgsranker ind i huset - så er den vist hjemme.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-08-07 11:16

Er du sikker på, det er et skilsmissehus http://www.kandu.dk/Spg107637.aspx

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-08-07 11:32

Ja, onde skilsmisseånder har indtaget huset.
Alle der bor i huset påvirkes.
Præsten kan uddrive ånderne.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-08-07 11:35

Citat
- Ubesvarede 3
- Besvarede 3
- Annullerede 4
- Slettede 0
Ialt 10

Spørgsmål bør også "renses" afklares, her kan på samme
måde onde annulerede ånder skabe ufred. Det har vi gode eksempler
på her.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-08-07 11:37

Det kan kun renses hvis der flytter en gravid jomru ind på bryllupsnatten.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 27-08-07 12:05

Har der tidligere været husdyr i skilsmissehuset, skal huset bestemt renses for både utøj og negative ånder.
MVH

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-08-07 12:26

Selvfølgelig skal et hvert hjem renses efter en skilsmisse, og her opskriften hvordan du gør:

1 Knus 3 stadivinski violiner (kun org,) i atomer
2 Rør granulatet op i 3 dl vand, tilsat lidt citronsaft. (citronerne må kun komme fra norge,)
3 den samlede masse, skal nu føres, først over nordpolen, og derefter direkte over sydpolen, i nøjagtig 9254,45 meters højde. (bytter du syd & nordpol, får du problemer!!!)
4 vand den mindste plante, der ikke begynder med en konsonant, i nabohuset til højre for det omtalte hjem
5 sælg ikke skilsmissehjemmet i gennem EDC

Så skulle du være ude over alle problemer.

MVH

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-08-07 12:59

PS:

Denne "kur" skulle virke 100 % tilfredstillende.
Eller sagt på en anden måde, jeg har aldrig modtaget klager, fra nogle som har fulgt den.

Normalt tager jeg Kr. 15000 -20000 for dette råd, men da du nu spørger her inde på kandu, får du det gratis (men så får du til gengæld ikke muligheden for at klage)

MVH

Kommentar
Fra : edith1968

Dato : 27-08-07 13:03

tak for Jeres "venlige" kommentar.....

Annuller spørgsmålet
Fra : edith1968

Dato : 27-08-07 13:07

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål