/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Skilsmisser / Spørgsmål
10  pifo 320
seperation
Fra : edith1968
Vist : 1161 gange
50 point
Dato : 30-07-07 11:17

hej, min nuværende kæreste har 2 børn og er separeret.
Han har forældremyndihed over den ene og eksen over den anden.

Nu er det sådan at, eksten har arrangeret det hele med seperationen, men min kæreste har aldrig fået papirer af seperationen, betyder dette at han ikke er separeret??

Hvordan finder vi ud af dette????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-07-07 11:27

Hvis de har været gift, så har han da separationspapirer !!!!!!!

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 30-07-07 11:29

Ring til statsamtet.
Det lyder som noget rod som hun mangler at få styr på.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 30-07-07 11:32

Undskyld - han.
Man skal skrive under, efter 6 måneder kan man blive skilt men skal til en samtale - da ordnes også forældremyndigheden osv. Sikker på han fortæller dig hele sandheden?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-07-07 11:32

Var de gift eller boede de sammen !!!!!!

Hvis de har været samlevende, så er der ikke separationspapirer, men hvis de har været gift, så har begge fået en separationsbevilling.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 30-07-07 11:47

Hvis han har været gift (skal han havde været for at blive separeret) har han selvfølgelig fået nogle papirer fra Stataamtet. Han har fået papirer på separationen og evt. skilsmissen. Han kan ikke få forældremyndigheden uden at få nogle papirer på det.
Hvis ikke er det noget han bilder dig ind.

Hilsen
hawaii7

Annuller spørgsmålet
Fra : edith1968

Dato : 12-09-07 07:29

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål