/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Gavl-reklamer
Fra : Sønder
Vist : 807 gange
100 point
Dato : 22-08-07 22:44

Her er et, som mest er til Københavnerne - og som man vist ikke "bare" kan finde på nettet.
Jeg er interesseret i at forevige så mange som muligt af de gamle reklamer som er/var malet på gavlene/murene i København, -inden de helt forsvinder. Jeg har nogle, men der må være mange flere.
Jeg ville sætte pris på om nogen kunne give mig nogle adresser evt. med angivelse af, hvad reklamen er for, så vil jeg cykle ind og fotografere dem.
På forhånd tak.
Sønder

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-08-07 23:08

Har du set denne side http://hjem.get2net.dk/vanvid/

(Det er måske din side ?)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-08-07 23:11

Min favorit af en malet gavl er denne http://hjem.get2net.dk/vanvid/gavle/vest/gav11v.html

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 22-08-07 23:13

Der er mange billeder af gavlmalerier.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=gavlmalerier&btnG=S%C3%B8g&meta=

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-08-07 23:16
Kommentar
Fra : alimak

Dato : 22-08-07 23:21

Valby Langgade ved postkontoret er det et gavlmaleri
alimak

Accepteret svar
Fra : drala

Modtaget 100 point
Dato : 23-08-07 10:10

Det er godt nok ikke i kbh men i Lyngby ( 2800 )

Ved stadsbiblioteket i Lyngby er der en gavl reklame fra Tuborg, en reklame for den grønne og den røde Tuborg.

Godkendelse af svar
Fra : Sønder

Dato : 23-08-07 16:03

Tak for svaret drala. Og alle I andre. Jeg troede i min naivitet jeg havde fået en original ide, men den var altså (også) snuppet.